- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ستایش شخصیت‌های لبنان از عملکرد حزب‌الله در برابر دشمن صهیونیستی

شخصیت‌های لبنان با ستایش از عملکرد حزب‌الله در برابر جاسوسان صهیونیستی تاکید کردند که صهیونیست‌ها به دنبال ادامه اشغالگری خود در لبنان از راه‌های دیگر هستند.

خبرگزاری فارس: ستایش شخصیت‌های لبنان از عملکرد حزب‌الله در برابر دشمن صهیونیستی

به گزارش فارس به نقل از السفیر، “امیل لحود” رئیس جمهور سابق لبنان با اشاره به اقدام جدید رژیم صهیونیستی در نقض تمامیت ارضی این کشور در کاشت دستگاه های جاسوسی در منطقه الزراریه و کشف این دستگاه‌ها از سوی حزب الله لبنان و انهدام آن از سوی رژیم صهیونیستی از گروه های داخلی خواست تا جبهه داخلی را در برابر نفوذهای امنیتی صهیونیست و تمام فتنه‌های آنها تقویت کنند.

دکتر سلیم الحص رئیس جمهور اسبق لبنان نیز در نشست حزب تریبون وحدت ملی تاکید کرد که تدابیر امنیتی موجود در سطح مطلوبی نیست، وی از دولت خواست اقدامات امنیتی را برای همه و در تمامی مناطق و همیشه اعمال کند، او دستاورد جدید مقاومت در جنگ امنیتی علیه دشمن صهیونیستی را ستود.

میشل سلیمان رئیس جمهور لبنان ضمن محکوم کردن این اقدام جدید صهیونیست ها آن را نقض تمامیت ارضی لبنان دانست تاکید کرد که این اقدام نیز تجاوز جدیدی دانست که به مجموعه تجاوزات این رژیم علیه قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل اضافه می شود.

وی تاکید کرد که ادامه روند جاسوسی و کاشت مین ها و دستگاه های جاسوسی در خاک لبنان ادامه اشغالگری صهیونیست‌ها به راه های دیگر است.

مقاومت اسلامی لبنان دیروز در راستای موفقیت‌ها و دستاوردهای خود در ضربه زدن به دشمن صهیونیستی موفق شد یک سیستم شنود که رژیم صهیونیستی در منطقه الزراریه کار گذاشته شناسایی کند و همین امر این رژیم را مجبور به منفجر کردن این سیستم نمود.

مقاومت اسلامی این تجاوز جدید صهیونیست‌ها را نقض حاکمیت لبنان و تلاش برای برهم زدن امنیت و آرامش لبنانی‌ها دانست و با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تلاش مستمر برای مبارزه با جاسوسی رژیم صهیونیستی مقاومت موفق شد سیستم جاسوسی که این رژیم در شبکه ارتباطات بی‌سیمی وابسته به مقاومت در منطقه الزراریه کار گذاشته بود شناسایی کند که به دنبال آن دشمن این سیستم را از راه‌ دور منفجر کرد که البته به کسی آسیبی نرسید.