- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آغاز فاز دوم طرح نظام جامع آموزشی دانش‌آموزان در کنگان

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از آغاز فاز دوم طرح نظام جامع آموزشی دانش‌آموزان مددجوی کنگان خبر داد.

 

خبرگزاری فارس: آغاز فاز دوم طرح نظام جامع آموزشی دانش‌آموزان در کنگان

به گزارش “عسلویه نیوز” مراد شمس‌الدینی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان، اظهار داشت: تلاش برای رفع نیازها و توانمندی اقشار نیازمند از نظر مادی، علمی، معنوی و … از اهداف مهمی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب برنامه‌های فرهنگی برای دستیابی به آنها تلاش می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان، خاطرنشان کرد: توجه به نیازهای معنوی و فرهنگی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا شاهد تدوین برنامه‌های جامع فرهنگی و دینی بوده‌ایم.

شمس‌الدینی با اشاره به آغاز فاز دوم طرح نظام جامع آموزشی اذعان داشت: آغاز فاز دوم طرح نظام جامع آموزشی از طرح‌هایی است که به منظور توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان شاهد آن بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: در فاز دوم این طرح شاهد مشارکت ۱۰۸ خانوار از جمعیت تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان بوده‌ایم و تلاش برای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی از اهدافی است که در این برنامه با جدیت هرچه تمام دنبال می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های دینی و مذهبی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین کارهایی که در قالب برنامه‌های فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد مسائل دینی است، زیرا اگر خانواده‌ها و افراد در این بعد تقویت شوند در سایر ابعاد پیشرفت چشمگیری می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان عنوان کرد: تمامی مسائل و نیازهای اجتماعی انسان‌ها از بطن دین می‌جوشد و به همین دلیل باید بیشترین دغدغه‌ها و پتانسیل‌ها در این بعد مصرف شود.

شمس‌الدینی در تشریح اهداف این طرح گفت: تقویت باورهای اعتقادی خانواده‌ها ، مسئولیت‌پذیری، افزایش خود اوری و احترام به قانون از اهدافی است که در این طرح به طور خاص مورد توجه قرار دارد و برای رسیدن به این اهداف، کمیته امداد این شهرستان اقدام به برگزاری کارگاه‌های احکام، سیر و سلوک، عفاف و حجاب، بهداشت روانی، طرح فلاح و … کرده است.