- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برپایی نمایشگاه بزرگ مواد غذایی در دشتستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از برپایی نمایشگاه بزرگ مواد غذایی در دشتستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برپایی نمایشگاه بزرگ مواد غذایی در دشتستان

به گزارش “عسلویه نیوز” ابوالقاسم محمد‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست اصناف دشتستان اظهار داشت: اصناف نقش حساسی در جامعه بر عهده دارند و برای رفاه و آسایش مردم تلاش و فعالیت می‌کنند.

وی افزود: اداره صنعت و معدن دشتستان با همه توان برای ساماندهی و کنترل بازار تلاش دارد و همکاری اصناف در دشتستان مطلوب بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با اشاره به تمهیدات این اداره در ماه رمضان اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان به منظور حمایت از قدرت خرید خانوارها شاهد برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت خواهیم بود و به دلیل نبود فضای مناسب این نمایشگاه در قالب حراج اجناس و کالا برگزار می‌شود که در صورت تامین جایگاه مناسب عرضه کالا شاهد برپایی نمایشگاه به صورت واحد خواهیم بود.

محمدزاده با اشاره به افزایش قیمت نان افزود: نظارت بر کیفیت نان از مسائلی است که همزمان با افزایش کیفیت نان در سراسر استان شاهد بوده‌ایم و به همین منظور از تمامی نانوایی‌های شهرستان دشتستان بازدید داشته‌ایم و مسائل بهداشتی و … آنها را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

وی در همین ارتباط عنوان کرد: در این بازرسی‌ها شاهد تعطیلی ۷ نانوایی و تشویق سه نانوایی در شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: افزایش قیمت مرغ در هفته گذشته به خاطر شرایط روانی و فرهنگی حاکم بر بازار بود که سبب اجحاف در حق مصرف‌کنندگان شد.

محمدزاده ادامه داد: مرغ زنده با قیمت سه هزار و ۴۰۰ تومان به کشتارگاه و پس از کشتار با قیمت پنج هزار و ۵۰۰ تومان به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: در شهرستان دشتستان هفت هزار واحد تجاری وجود دارد که با همکاری تعزیرات، مجمع عمومی اصناف و … مرتبا از آنها بازرسی به عمل می‌آوریم.