- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

طرح هجرت در سازندگی مناطق محروم تاثیر به‌سزایی دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: طرح هجرت در سازندگی مناطق محروم تاثیر به‌سزایی دارد.

خبرگزاری فارس: طرح هجرت در سازندگی مناطق محروم تاثیر به‌سزایی دارد

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح هجرت ۳ منطقه شبانکاره اظهار داشت: طرح هجرت در سازندگی مناطق محروم تاثیر به‌سزایی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان اذعان داشت: با همت جوانان این مرز و بوم در طرح هجرت یک انقلاب به پیروزی رسید و در طرح هجرت ۲ در جنگ ۸ ساله به پیروزی رسیدیم و در طرح هجرت ۳ در حال سازندگی کشور هستیم.

هاشمی تصریح کرد: طرح هجرت یک طرح ماندگار و ارزشمند است و آثار و برکات بسیار زیادی برای جامعه دارد.

وی افزود: بسیج سازندگی با تمام انرژی در اجرای این طرح فعال بوده و بحمدالله برکات زیادی در بر داشته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره نیز خاطرنشان کرد: سال گذشته در ۱۱ عرصه فعالیت شد که بیشتر کارها در عرصه‌های پرده‌دوزی، رنگ‌آمیزی و منبت‌کاری بود که علاوه بر فعالیت‌های فنی و عمرانی، شرکت کنندگان در فعالیت‌های فرهنگی مانند کلاس‌های قرآن نیز فعالیت کردند.

مرتضی دریائیان تصریح کرد: امسال کارگاه متمرکز جوشکاری، تسطیح اردوگاه شهید باهنر شبانکاره، نصب وسایل شهربازی شهر، درخت کاری، شعار نویسی و زیبا سازی مدارس، راه‌اندازی فعالیت‌های فرهنگی در حوزه قرآن، احکام و کارهای هنری و همچنین برگزاری اردو برای شرکت‌کنندگان در طرح را در دستور کار داریم.

بخشدار شبانکاره نیز با بیان اینکه سرمایه‌های اساسی یک کشور نیروی انسانی ماهر و کارآمد است، گفت: جوانان به عنوان کارآمدترین قشر نیروی انسانی، سرمایه‌های اساسی یک کشور هستند که می‌توانند سرمایه‌های بزرگتری را برای سازندگی ایجاد کنند.

مختار چترسنجی افزود: طرح هجرت۳ بسیج سازندگی جوانانی با تفکر بسیجی را طلب می‌کند و کاری که جوانان بسیجی در این طرح انجام می‌دهند از جنبه دینی مصداق کامل عمل صالح و از جنبه عمرانی باعث پیشرفت و آبادانی کشور می‌شود.

وی در ادامه هدف طرح هجرت۳ را غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، سازندگی کشور و لبیک گفتن به ندای رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: فعالیتی که در این طرح انجام می‌شود هم یک کار فرهنگی و هم فعالیتی سازندگی است که موجب محرومیت‌زدایی در کشور است.