- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کمیته انضباطی پرسپولیس را محکوم کرد

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس را به پرداخت پول به حسین عبدی محکوم کرد.


 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی در مورد پرونده طلب وجه محمد مومنی از باشگاه شاهین بوشهر، با توجه به عدم حضور نمایندگان باشگاه در جلسه رسیدگی و عدم ارسال لایحه ای که موجب خدشه به درخواست محمد مومنی شود، این باشگاه را به پرداخت مبلغ ۹۵۰۰۰۰۰۰ تومان به مومنی محکوم کرد.


 رای صادره در مهلت یک هفته پس از رویت قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.


 پرونده طلب وجه سحر مهردادیان کارگزار فابیو جان واریو از باشگاه استقلال


 در مورد پرونده طلب وجه سحر مهردادیان کارگزار فابیو جان واریو از باشگاه استقلال،با توجه به محتویات پرونده مبلغ خواسته هشتصد میلیون ریال قید شده بود که کمیته انضباطی این مبلغ را به نهصد میلیون ریال افزایش داد و رای خود را اصلاح کرد.


 پرونده تجدید نظر خواهی باشگاه فولاد خوزستان


 کمیته انضباطی در مورد درخواست تجدید نظر خواهی باشگاه فولاد خوزستان نسبت به رای صادره کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان خوزستان بابت ادعای خسارت سازمان اتوبوسرانی اهواز که باشگاه فولاد را به پرداخت مبلغ ۶۳۷۴۰۰۰۰ ریال خسارت وارده به اتوبوس های شرکت توسط تماشاگران منتسب به تیم مذکور محکوم کرده بود، درخواست تجدید نظر خواهی را مردود اعلام کرد و رای صادره هیئت فوتبال استان خوزستان را قطعی دانست.


 پرونده طلب وجه حسین عبدی از باشگاه پرسپولیس


 کمیته انضباطی در مورد ادعای طلب وجه حسین عبدی مربی سابق پرسپولیس از این تیم، این باشگاه را به پرداخت مبلغ ۶۹۷۰۱۵۰۰۰ ریال به علاوه ۴۵۰۰۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی و همچنین حق الوکاله وکیل برابر تعرفه مربوطه به حسین عبدی محکوم کرد.رای صادره قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.