- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مسئولین بیمارستان منطقه ویژه از پذیرش بیش از ۶نفر امتناع کردند

شب گذشته راس ساعت ۱۱ در حادثه ای ناگوار ، اتوبوسی بر اثر برخورد با دو خودرو و یک موتور سیکلت واژگون می شود. این حادثه در نزدیکی سه راه اخند – گله دار و روستای عسکری رخ میدهد. [1]

 

 

در این حادثه بیش از ۲۰ نفر زخمی می شوند که حال برخی از آنها وخیم است. باخبر شدن از جزئیات حادثه چیزی به بهتر شدن وضع زندگی ما و آنها نمی کند.. خدا به مجروحین شفا بدهد.

آمبولانس ها را خبر میکنند. در اسرع وقت سر صحنه حاضر میشوند. ۶ آمبولانس می آیند برای بردن مجروحین حادثه.آماری که هولناک بودن وضعیت را فریاد میزند. آنها هرکدام بیش از ظرفیت خوشان ، اشخاص آسیب دیده را منتقل میکنند !

به کجا؟ آنجایی که انتظار میرفت جوابگوی حوادث اینچنینی باشد. آمبولانس ها آژیر زنان پشت سر هم به بیمارستان! منطقه ویژه می روند همراه مجروحین البته.

ساعت ۲۳ شب ! آن موقع شب! ستاره ها هم خواب بودند.. یعنی کسی هم در بیمارستان ۴ تختخوابی !!!! منطقه ویژه هست همراه کلیدهای بیمارستان خواب هزار پادشاه نبیند؟! مسکین! 

مسئولین بیمارستان روبه تکنسین ها : “ما ۶ نفر را هم به زور اینجا جا داده ایم! مجروحین را ببرید جای دیگر! “

عجبا از حال جامعه ی پژشکی! اینجا عسلویه است! منطقه ای استراتژیک . کارگاه کنسرو و لوبیا که نیست. تا تقی به توقی بخورد گاز و گوگرد رفته هوا.. فکر نکنی بغل دریا هستیم بگی با سطل یا بطری نوشابه حریق رو خاموش کنیم عزیز جان.. تراکم جمعیت را که میبینی! حتی شعله ها روی هم خوابیده، نفس میکشند.

یا با مقامات بالا بالا قرار داد دارید هر حادثه بیش از ۵ نفر مجروح نداشته باشیم؟؟! لیست کرده اید حوادث رو؟!

سکانس خیلی جالب این نمایش نامه ی غم برانگیز مستند خیلی مهم اینجاست که بیمارستان نزدیک به این حادثه (بیمارستانی به نام رستمانی پارسیان به فاصله ی ۳۰ کیلومتری در استان هرمزگان) به گفته ی شواهد تاریخی اذهان عمومی اینجا ، از قبول بیمار اورژانسی استان بوشهر خودداری میکنند.. بماند که اینجا آفریقای جنوبی نیست! جان یک عده انسان در خطر است.. هی ! (چندی پیش اهالی شهرستان پارسیان بومی عسلویه شده اند! بومی عسلویه در اشتغال.. بماند ! )

مجروحین را به بیمارستان کنگان و چندی را به بوشهر منتقل میکنند.

حادثه جای خود ، پذیرش این ۲۰ نفر در پایتخت اقتصاد ایران جای سوال داشت و دارد !

و چقد با کیبورد خودم کلنجار بروم این جمله را بنویسد و تا آخرش علامت سوال بگذارد که ” عسلویه با این آوازه به یک بیمارستان مجهز نیاز ندارد؟ “

منبع: نایبند