مدیرعامل شرکت گاز استان: گازدار شدن ۱۲ روستای شهرستان کنگان
تاريخ ارسال خبر : 5 جولای 2013 | ساعت 15:43 | کد خبر: 27590 | sv120 | چاپ این مطلب

به گزارش عسلویه نیوز”  غلامعباس حسینی صبح امروز در بازدید از طرح‌های گازرسانی به کنگان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در امر خدمات‌رسانی به مردم در نقاط IMG20421820مختلف اهتمام جدی داشته و دارد.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات شرکت گاز استان بوشهر در شهرها و روستاهای استان بوشهر بسیار بیشتر از گذشته بوده و این امر رضایت خاطر شهروندان را فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سطح شهرها و روستاهای شهرستان کنگان نیز اقدامات زیربنایی و مهمی انجام گرفته و هم‌اکنون تعداد زیادی از شهرها و روستاها گازدار هستند.

حسینی تصریح کرد: چند شهر و روستای جدید نیز برای گازرسانی مورد توجه قرار دارند و هم‌اکنون شاهد عملیات گازرسانی به این مناطق هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از تخصیص ۱۶ میلیارد ریال برای گازرسانی به سه روستای دوردست کنگان خبر داد و گفت: ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار برای گازرسانی به سه روستای شهرستان کنگان اختصاص یافت.

حسینی از اجرای ۵۶ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه‌گذاری در روستاهای کنگان خبر داد و افزود: برای گازرسانی به روستاهای عسگری، اخند و خیارو ۵۶ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه‌گذاری اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازدار شدن ۱۲ روستای شهرستان کنگان خبر داد و اضافه کرد: گازرسانی به سه روستای یاد شده آغاز شده و همچنین مراحل گازرسانی به ۹ روستای دیگر شهرستان کنگان نیز در دست تکمیل شبکه است.

حسینی ابراز داشت: از همه امکانات و توان موجود برای رشد و توسعه شبکه گازرسانی شهرستان کنگان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ