مشارکت پارس جنوبی در طرح‌های توسعه‌ای بهداشت و درمان صنعت نفت
تاريخ ارسال خبر : 5 جولای 2015 | ساعت 10:57 | کد خبر: 33551 | sv79 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از آمادگی پارس جنوبی برای مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای بهداشت و درمان صنعت نفت خبر داد.یوسفی

به گزارش “عسلویه نیوز” مهدی یوسفی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز سلامت کار منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت و نفت است و روز به روز شاهد اعتلا و موفقیت بیشتر در این منطقه هستیم.

وی افزود: دولت یازدهم تاکید بسیار زیادی بر مساله سلامت و بهداشت و درمان دارد و تاکنون طرح‌های بسیار مهمی در این عرصه اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ضمن تشکر از خدمات بهداشت و درمان در منطقه و همچنین تشکر از دکتر برکتی، آمادگی این سازمان را برای مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای بخش بهداشت و درمان صنعت نفت اعلام کرد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر نیز بیان کرد: مرکز سلامت کار منطقه ویژه از مراکز ارزشمند و مهم است و نقشی اساسی در درمان مردم و ساکنان بومی و کارکنان صنعت نفت دارد.

مهرداد حسین‌زاده افزود: افزایش کیفیت خدمات درمانی در بهداشت و درمان صنعت نفت در دستور کار این مجموعه قرار دارد و در سال گذشته و امسال شاهد اجرای برنامه‌های بسیار مهمی در این مجموعه بودیم.

بر اساس این گزارش، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر طی حکمی ایرج جامه بزرگی را به عنوان رئیس مرکز سلامت کار منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

جامه‌بزرگی متخصص بیماری‌های شغلی و طب کار است که با ۱۸ سال سابقه کار در منطقه پارس جنوبی و جم در کارنامه کاری خود معاونت طب صنعتی و بهداشت و رئیس آموزش و پژوهش و رئیس مراکز درمانی پتروشیمی منطقه پارس را دارد.

بر اساس این گزارش، همچنین دکتر محمدرضا برکتی نیز پس از ۱۲ سال کار در منطقه پارس جنوبی به بیمارستان مرکزی نفت تهران منتقل شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ