پیگیری وام مددجویان برای ساخت مسکن
تاريخ ارسال خبر : 5 جولای 2015 | ساعت 10:59 | کد خبر: 33554 | sv67 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، حقوق مستمری‌بگیران کمیته امداد افزایش می‌یابد.

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینیدشتستان اظهار داشت: مسئولین کمیته امداد وظیفه سنگینی در رفع محرومیت و پیگیری مشکلات مردم دارند و خالصانه برای مردم تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات کمیته امداد در حل مشکلات مردم کمبود اعتبارات است افزود: باید در تامین اعتبارات این نهاد اهتمام ورزیم.

موسوی‌نژاد در ارتباط با افزایش حقوق مستمری بگیران نیز ابراز داشت: طرح جامعی را برای افزایش حقوق مستمری‌بگیران در مجلس آماده و منابع آن‌را مشخص کرده‌ایم چون دریافتی مستمری‌بگیران کمیته امداد بسیار کم است.

وی گفت: یارانه‌بگیران مشمول کمیته امداد به اندازه دیگر افراد در جامعه یارانه می‌گیرند که این موضوع را با رئیس جمهور مطرح و پیگیر آن هستیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری راه‌اندازی دفتر نمایندگی کمیته امداد در بخش بوشکان و ارم خبر داد و تصریح کرد: بخش ارم و بوشکان از مرکز شهرستان دور بوده و مردم محروم زیادی در این بخش‌ها ساکن هستند که با احداث دفتر نمایندگی کمیته امداد در این دو بخش گام موثری در حل مشکلات مردم محروم برداشته خواهد شد.

وی تاکید کرد: به‌زودی طی جلسه‌ای با رئیس کمیته امداد کشور موضوع راه‌اندازی دفترنمایندگی در بخش‌های ارم و بوشکان و کمبود نیروی انسانی را مطرح و پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یادآور شد: موضوع دریافت اقلام و کالاهای اساسی و اقساط وام مددجویان برای ساخت مسکن را با رئیس جمهور مطرح و پیگیری خواهم کرد.فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ