تاسیس مدارس ویژه برای حمایت از دانش‌آموزان نخبه عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 5 جولای 2015 | ساعت 14:33 | کد خبر: 33560 | sv89 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس آموزش و پرورش عسلویه از تاسیس مدارس ویژه برای حمایت از دانش‌آموزان نخبه شهرستان عسلویه در سال تحصیلی آینده خبر داد.سنگی فرد

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” ایاز سنگی‌فرد شنبه‌شب در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تاثیرگذار در جامعه است و برای موفقیت در جامعه باید این نهاد را تقویت کنیم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت از اساسی‌ترین اولویت‌های ما در شهرستان است و امسال با همکاری مسئولان به ویژه با حمایت فرماندار، اقدامات ارزشمندی انجام داده‌ایم.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه، وضعیت موجود آموزش و پرورش شهرستان عسلویه را برای حضار تشریح و سپس به بررسی مصوبات جلسات قبلی پرداخت.

سنگی‌فرد با اشاره به دستور کار جلسه هدف از تجمیع رشته‌ها و کلاس‌های مقطع متوسطه دوم را کیفیت بخشی به آموزش و رفع کمبود نیروی انسانی موجود در این مقطع عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به توسعه نامتعارف مدارس متوسطه، کیفیت آموزشی خیلی پایین و کلاس‌های زیر نرم دانش‌آموزی، امسال تصمیم بر این داریم تا با کار علمی و کارشناسی شده نسبت به تجمیع رشته‌ها و کلاس‌های زیر نرم دانش‌آموزی در شهرستان عسلویه اقدام شود.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از تاسیس مدارس ویژه برای حمایت از دانش‌آموزان نخبه شهرستان عسلویه در سال تحصیلی آینده خبر داد.

سنگی‌فرد گفت: از همه مسئولان انتظار داریم در راستای حمایت از نهاد تعلیم و تربیت کوشا باشند تا شاهد اعتلای بیش از پیش آموزش و پرورش عسلویه و در نتیجه موفقیت فرزندان و آینده‌سازان منطقه و شهرستان باشیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ