همکاری شرکت‌های نفت و گاز در توسعه زیرساخت‌های آموزشی عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 5 جولای 2015 | ساعت 14:38 | کد خبر: 33563 | sv93 | چاپ این مطلب

فرماندار عسلویه از همکاری شرکت‌های نفت و گاز پارس جنوبی در توسعه زیرساخت‌های آموزشی عسلویه خبر داد.نادری

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: شهرستان عسلویه دارای استعدادهای درخشانی است و برای شکوفاکردن این استعدادها باید از تمام توان و ظرفیت موجود نهایت بهره را ببریم.

وی به اهمیت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش به عنوان دستگاه متولی امر تعلیم و تربیت نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد چرا که رفع مشکلات آموزش و پرورش می‌تواند سلامت جامعه را تضمین کند و تلاش ما نیز بر آن است تا جایی که می‌توانیم مسئولیت‌ها را به بهترین نحو به انجام برسانیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با تاکید بر نقش مهم اولیا و مربیان در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و با اشاره به تاثیر مثبت مشارکت اولیا در اداره مدرسه تصریح کرد: با اصلاح برخی ساختارها باید زمینه مشارکت اولیا در ارتقای سطح آموزشی مدارس فراهم شود.

فرماندار شهرستان عسلویه ضمن تاکید بر مشارکت مردم و شرکت‌های مستقر در منطقه در راستای ارتقای وضعیت آموزش و پرورش گفت: ان‌شاءالله به حول و قوه الهی با مشارکت مردم، بخش خصوصی و خیرین عزیز، زیرساخت‌های آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش را ارتقا داده و این نهاد را به اهداف تعیین شده نزدیک‌تر سازیم.

نادری بیان کرد: منطقه ویژه پارس جنوبی تاکنون همکاری بسیار خوب و قابل قبولی با محیط پیرامونی داشته و البته انتظار داریم حجم و کیفیت فعالیت‌ها نسبت به قبل بیشتر و بهتر شود.

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های آموزشی و افزایش امکانات و تجهیزات در مدارس و کلاس‌های درس در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با همکاری دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ