اجرای ۶۰ ویژه‌برنامه فرهنگی اجتماعی در شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 5 جولای 2015 | ساعت 14:41 | کد خبر: 33567 | sv83 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه عسلویه از اجرای ۶۰ ویژه‌برنامه فرهنگی اجتماعی در این شهرستان خبر داد.خلیل رفعتی

به گزارش خبرنگارعسلویه نیوز” به نقل از واحد فرهنگی سپاه شهرستان عسلویه خلیل رفعتی بعد از ظهر امروز در همایش وحدت و مودت همراه با کاروان نور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان، میلاد امام حسن(ع) را تبریک گفت و از دست‌اندرکاران اجرای برنامه معنوی کاروان نور به‌ویژه امام جمعه شهرستان، فرماندار شهرستان، بخشداران، نیروی انتظامی، پتروشیمی دماوند شهرداری‌ها و ائمه جمعه اهل سنت قدردانی کرد.

وی افزود: این کار معنوی بزرگی بود که به همت مردم متدین شهرستان و مسئولین محترم درحال برگزاری است که تاکنون به نحو‌ مطلوب انجام شده است.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه از اجرای ۶۰ ویژه‌برنامه فرهنگی اجتماعی در شهرستان عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: این تعداد برنامه در نیمه نخست امسال در شهرها و روستاهای عسلویه برگزار خواهد شد.

امام جمعه شهرستان عسلویه نیز اظهار داشت: از مجریان این برنامه معنوی و ارزشی به ویژه سپاه و فرماندهی پرتلاش که انصافا فضای معنوی خوبی در شهرستان ایجاد کردند تشکر می‌کنم و حضور همه به‌ویژه عزیزان روحانی را خوش آمد می‌گویم.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد با بیان اینکه قرآن مایه رحمت است افزود: بیاییم قرآن را از زبان قرآن بشنوییم، قرآن شفا و رحمت برای مومنین است و انس با قرآن رحمت خاصی است.

وی یادآور شد: بدون تردید قرآن مایه هدایت است و دلی که قرآن در آن جا دارد عذاب نخواهد چشید به این معنا که به آن عمل کند.

امام جمعه عسلویه با معرفی مومنین و اولیا خدا گفت: اولیاء خدا کسانی هستند که آرامش داشته و دو ویژگی ایمان به خدا و تقوا به آنان آرامش داده است.

هاشمی‌نژاد با تبریک میلاد امام حسن(ع) و با ذکر سخنی از آن حضرت که فرمودند “خلق نیک با مردم بهترین نیکی‌هاست” اضافه کرد: مدارا و محبت و دوستی و برادری باید سرمشق ما باشد.

در ادامه این مراسم سید محمود هاشمی از مداحان اهل بیت (ع) مدیحه سرایی کرد و گروه تواشیح القدس روستای سهمو جنوبی نیز سرودی را در مدح اهل بیت (ع) و پیامبر اسلام (ص) به زیبایی اجرا کرد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ