- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شهروندان بوشهری فریب متکدیان را نخورند

 مسئول رفع سد معبر شهرداری بندر بوشهر گفت: برخی متکدیانی با سوء‌ استفاده از حساسیت ها و علاقه های مذهبی سعی در فریب مردم دارند که درخواست ما از مردم استان بوشهر این است که فریب این افراد را نخورند و به آنها کمک نکنند. 

سید مهدی هاشمی با اشاره به حضور تعداد بالای متکدیان در اماکن مذهبی افزود: مردم استان بوشهر مردم متدین و دارای اعتقادات ویژه مذهبی هستند که متاسفانه برخی متکدیان از این مسئله سوء استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه این واحد در شهرداری بوشهر همواره در حال جمع آوری متکدیان است، اظهار داشت: در میان همین افرادی که جمع آوری شدند فرد عادی از یکی از استانهای همجوار بود که خود را به عنوان یکی از سادات جلیل القدر معرفی می کرد و با سوء استفاده از اعتقادات مردم به سادات، مقادیر قابل توجهی پول و وجه نقد جمع آوری کرده بود.
مسئول رفع سد معبر شهرداری بندر بوشهر گفت: جهت برخوردار با این متکدیان که بیشتر در اماکن مذهبی حضور دارند اکیپ های ویژه در اماکن مذهبی، آرامستان بوشهر و نمازجمعه بوشهر مسقر شده اند.
هاشمی با تاکید بر حضور پرشمار متکدیان خارجی خصوصاً پاکستانی در شهرهای کشور گفت: خوشبختانه بوشهر یکی از استانهای موفق در برخورد با متکدیان خارجی خصوصاً پاکستانی است که حضور این متکدیان پاکستانی را کنترل و محدود ساخته است.
مسئول رفع سد معبر شهرداری با انتفاد از سازمان بهزیستی گفت: متاسفانه این سازمان تعهدات خود را جهت جمع اوری این متکیدان انجام نداده است.