- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رسانه‌ها در گسترش فرهنگ امر به معروف نقش اساسی دارند

فرماندار دشتستان گفت: رسانه‌ها در گسترش فرهنگ امر به معروف نقش اساسی دارند.

خبرگزاری فارس: رسانه‌ها در گسترش فرهنگ امر به معروف نقش اساسی دارند

به گزارش “عسلویه نیوز” غلامحسین خسروی چهارشنبه‌شب در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر باعث ترویج خوبی‌ها و حسنات در جامعه می‌شود و همگان در ترویج این فریضه الهی مسئول هستند.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: تمامی مدیران و مسئولان شهرستان دشتستان باید دست به دست هم داده تا بتوانند به شکل مطلوب این فریضه مهم الهی را با استناد به سیره اولیا خدا و ائمه معصومین (ع) انجام دهند.

خسروی اذعان داشت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مستلزم همکاری همه نهادها و سازمان‌ها از جمله اصحاب رسانه، صدا و سیما و هسته‌های فعال مردمی است و ایشان باید با فعالیت خستگی‌ ناپذیر خود زمینه گسترش معروفات و دوری از منکرات را در جامعه به وجود آورند.

وی با تاکید بر آنکه احیاء امر به معروف در جامعه سبب گسترش تمامی خوبی‌ها و حسنات در جامعه می‌شود، اضافه کرد: احیاء تمامی ارزش‌های والای الهی و اسلامی در گرو احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

این مسئول احیاء امر به معروف و نهی از منکر را فعالیتی چند وجهی دانست و ابراز داشت: احیا امر به معروف و نهی از منکر یک حرکت فوق‌العاده عظیم و چند وجهی است که باید بستر‌های کار را در ابعاد مختلف آماده کرد و تمامی مردم و مسئولان در این بسترسازی باید خود را مسئول بدانند.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: ماموریت جدید ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر توسعه فرهنگ احیای امربه معروف و نهی منکر است و همه اقشار باید خود را برای اقامه ارزش‌های الهی مکلف بدانند و این امر جز با عزم عمومی و تلاش همگانی محقق نمی‌شود.

خسروی با تاکید بر آنکه دغدغه نیروهای انقلابی جامعه ترویج و حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی در جامعه است، متذکر شد: قطعا دستیابی به این خواسته نیازمند ترویج خوبی‌ها و حسنات در جامعه است و با تلاش برای هموار سازی ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر می‌توانیم به این دغدغه پاسخ گوییم.

این مسئول در پایان بیان داشت: برای نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر، تقبیح منکر و تمجید معروف در جامعه فرهنگ‌سازی شود و در این راستا تمامی مسئولان، فعالان فرهنگی و دینی و مردم باید به وظیفه خویش به طور دقیق و با حساسیت هرچه بیشتر عمل کنند.