- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اینترنتی شدن انشعابات برق در بوشهر

سید رضا رضوی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح اداره برق دالکی در دشتستان اظهار داشت: کیفیت و کمیت خدمات اداره برق در استان بوشهر طی دو سال اخیر به شکل چشمگیری بهبود یافته و شاهد رضایت خاطر شهروندان استان هستیم.
وی افزود: در تابستان سال گذشته شاهد کمترین خاموشی بودیم و امسال نیز تلاش می‌شود به گونه‌ای عمل کنیم که مردم رضایت داشته باشند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر از اینترنتی شدن انشعابات برق در سراسر استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: بزودی درخواست نصب و انشعاب برق از طریق تلفن و خدمات اینترنتی در سراسر استان انجام خواهد شد که خدمتی نوین و ممتاز برای مردم است.
رضوی تصریح کرد: اداره اتفاقات برق شهر دالکی تا مدتی دیگر مستقل خواهد شد و تمام خدمات برق در این شهر انجام خواهد شد که دیگر نیاز مراجعه به برازجان نیست.
وی خواستار رعایت موارد قانونی از جمله کاهش مصرف برق و پرداخت به موقع هزینه‌های مصرفی توسط مردم دالکی شد.
رضوی ابراز داشت: به زودی تعداد شصت دستگاه روشنایی به تعداد دستگاه‌های روشنایی این شهر اضافه می‌شود و شهر دالکی روشن و نورانی می‌شود.
رئیس اداره برق شهرستان دشتستان نیز گفت: با پیگیری‌هایی که از سوی فرماندار، بخشدار ، امام جمعه و مردم شهر دالکی صورت گرفت و مکاتباتی که مهندس رضوی با وزارتخانه نیرو داشتند، امروز اداره برق شهر دالکی افتتاح می‌شود.
زارع خفری ادامه داد: بر اساس برآوردهای انجام شده، بالغ بر ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای تعویض سیم و شبکه برق این شهر هزینه خواهد شد و امیدوار هستیم شاهد بهبود کیفیت برق در تمام شهرستان باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر دالکی نیز عنوان کرد: امروز شاهد تحول عظیمی در شهر دالکی هستیم، موضوعی که مدت‌ها دغدغه مردم این شهر بود و امروز با درایت مسئولان ارشد استان و شهرستان این امر مهم محقق شد.
عبدالکریم محمدی اذعان داشت: در سال جاری همچنین آب و فاضلاب شهر دالکی از روستایی به شهری تبدیل شده که باید از مسئولان تقدیر کنیم.