- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تجلیل از ۱۲۸ جانباز پارس‌جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی شامگاه سه‌شنبه در آیین تجلیل از جانبازان و ایثارگران مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: ولادت سرور و سالار آزادگان جهان امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و امام سجاد (ع) به روز گرامیداشت فداکاری‌ها و سلحشوری‌های پاسداران انقلاب اسلامی و تکریم و تعظیم ایثارگری‌های جانبازان مزین شده و این ایام در واقع خاطره فداکاری این اسوه‌های آزادگی و ایثارگری را در هشت سال دفاع مقدس زنده می‌کند.
علی‌اکبر شعبان‌پور با بیان اینکه سیره این امامان معصوم(ع)، راه نجات و سربلندی را به ره‌پویان مسیر حقیقت نشان می‌دهد افزود: بی‌تردید ایثارگران ما با الگو گرفتن از این سیره الهی در عرصه‌های جهاد اصغر نام نیک از خود به‌جا گذاشته‌اند و امروز نیز در سنگر سازندگی جهاد اقتصادی با تمام وجود در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس‌جنوبی خاطرنشان کرد: تکریم جانبازان و آزادگان امری مهم و ضروری است و تکریم خانواده شهدا و رزمندگان نیز باید در دستور کار ما قرار گیرد.
شعبان‌پور با تاکید بر ولایت‌مداری پاسداران تصریح کرد: پاسداران در تمام ایام انقلاب در خط مستقیم ولایت و رهبری بوده و هستند و خواهند بود.
بر اساس این گزارش، جشن سالروز میلاد سه گوهر علوی، امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد (ع) در عسلویه با تجلیل از ۱۲۸ نفر ازجانبازان، آزادگان و ایثارگران سرافراز شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی همراه بود.
اجرای سرود در مدح ائمه(ع) توسط، خواننده جوان کشور و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری نیز از جمله بخش‌های مختلف این جشن بود.
در این مراسم که تعداد زیادی از کارکنان مجتمع گازی و خانواده‌های آنان حضور داشتند، جوایز نفیسی به جانبازان و ایثارگران پارس جنوبی اهدا شد.