- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استقرار دانشگاه از مهم‌ترین نیازهای آبپخش است

شهردار آبپخش گفت: استقرار دانشگاه و مراکز آموزش عالی از مهم‌ترین نیازهای آبپخش است.

خبرگزاری فارس: استقرار دانشگاه از مهم‌ترین نیازهای آبپخش است

به گزارش”عسلویه نیوز”  سید محمود موسوی شامگاه پنج‌شنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی اظهار داشت: آبپخش از شهرهای بزرگ و تاثیرگذار در استان و کشور است و باید برای رشد و توسعه این شهر بیش از پیش همت کنیم.

وی با بیان اینکه آبپخش شهری توسعه یافته و رو به پیشرفت است، افزود: استاندار بوشهر در ۲ سال اخیر هیچ بازدیدی از شهر نداشته و نیاز است که استاندار سری به شهر بزند و مشکلات مردم را ببیند.

شهردار آبپخش به معضل ثبت زمین‌های مردم اشاره و خاطرنشان کرد: مشکلات زمین‌های مردم بسیار حساس است و مردم در دوگانگی قرار دارند چرا که منابع طبیعی می‌گوید زمین متعلق به ماست و مسکن و شهرسازی ادعا دارد که زمین متعلق به مسکن است و مردم هم‌اکنون باید زمین‌ها را از مسکن خرید کنند و باید مشخص شود که مردم چه کاری انجام دهند.

موسوی بر لزوم احداث دانشگاه در این شهر تاکید کرد و گفت: آبپخش نیازمند احداث و راه‌اندازی دانشگاه و مراکز آموزش عالی است و با توجه به جمعیت و موقعیت استراتژیک این شهر باید شاهد راه‌اندازی دانشگاه در شهر باشیم.

وی اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت کاری قرار دارد و هم‌اکنون با همکاری شورای اسلامی شهر و با همراهی مردم شاهد شتاب بخشیدن به طرح‌های عمرانی هستیم.

شهردار آبپخش بیان کرد: در شرایط کنونی بیش از ۱۵ پروژه در این شهر در دست اجراست و در نیمه نخست امسال باید طرح‌ها را تحویل دهیم.

موسوی یادآور شد: در سال تولید ملی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی برنامه‌ریزی خوبی انجام شده و امیدوار هستیم شاهد رشد و اعتلای کشور در همه زمینه‌ها باشیم.