- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رسانه مهم‌ترین ابزار دنیای کفر در جنگ نرم است

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه مهم‌ترین ابزار دنیای کفر در جنگ نرم برای مقابله با نظام اسلامی است.

خبرگزاری فارس: رسانه مهم‌ترین ابزار دنیای کفر در جنگ نرم است

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد پنجشنبه‌شب در تجلیل از اهالی رسانه در نخستین سالروز تاسیس نشریه اصولگرای “مردم جنوب” اظهار داشت: اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم از وظایف خطیری است که خبرنگاران و رسانه‌ها بر عهده دارند و باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خویش در این راستا استفاده کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آگاه‌سازی مردم از خدمات و دستاوردهای نظام در شرایطی که ایادی دنیای کفر و استکبار تمام توان خود را در راستای تضعیف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند، ضروری است.

موسوی‌نژاد اذعان داشت: ماندگاری و آثار قلم شما نویسندگان و اهالی قلم در اذهان بسیار اثربخش است و راه‌های نوشتاری انتقال مفاهیم از اثربخش‌ترین راهکارهای انتقال پیام‌ها است، زیرا وقتی پیامی به صورت نوشتاری بیان می‌شود در ذهن حک می‌شود و ماندگاری آن بیشتر از راه‌های شنیداری انتقال پیام است.

وی اضافه کرد: امیدواریم که شما اهالی قلم که همواره برای انقلاب زحمت کشیده‌اید، بتوانید ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را اشاعه دهید، چون ما در دنیای انفجار اطلاعات قرار داریم و دشمنان ما برای رسیدن به اهداف شومشان ذهن افراد را به انحراف می‌کشانند.

این مسئول با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در هدایت افکار عمومی بیان داشت: امروز اساسی‌ترین و عمده‌ترین ابزار سردمداران دنیای کفر و استکبار برای هدایت افکار عمومی و رسیدن به اهداف شومشان، رسانه‌ها هستند و با تمام توان از این ابزار استفاده می‌کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان و معاندان نظام و انقلاب اسلامی دریافته‌اند که با جنگ سرد نمی‌توانند ملت ما را به عقب‌نشینی وادار کنند و به این نتیجه رسیده‌اند که باید در تفکر مردمانی که هشت سال جنگیده‌اند، تاثیر بگذارند و روی ایشان سرمایه‌گذاری می‌کنند.