- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

احداث خانه پزشک در آبپخش و سعدآباد

معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از احداث خانه پزشک در آبپخش و سعدآباد خبر داد.

خبرگزاری فارس: احداث خانه پزشک در آبپخش و سعدآباد

جهانگیر شاهینی امروز در گفت‌وگو با “عسلویه نیوز” اظهار داشت: گسترش مراکز بهداشتی و درمانی و تجهیز این اماکن به امکانات و تجهیزات پیشرفته از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان است.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات بهداشتی و درمانی و جلب رضایت خاطر مردم از مهم‌ترین اولویت‌های این دانشگاه است و برای تحقق این مهم تلاش می‌کنیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به وضعیت بهداشتی در دشتستان خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان جدیدالاحداث برازجان با پیشرفت قابل قبولی در دست اجراست و انتظار داریم تا انتهای امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

شاهینی تصریح کرد: در بخش‌های مختلف دشتستان نیز اقدامات زیربنایی برای توسعه مراکز بهداشتی و درمانی انجام گرفته و شاهد موفقیت‌های نسبتا خوبی نیز هستیم.

وی از احداث خانه پزشک در آبپخش و سعدآباد خبر داد و گفت: احداث خانه پزشک در سعدآباد و آبپخش در دست اجراست و بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر یادآور شد: مرکز بهداشتی و درمانی دهرود سفلی نیز با بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

شاهینی اذعان داشت: تعمیرات آی سی یو بیمارستان دشتستان و تعمیرات کلی شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که امسال انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: رشد شاخص‌های بهداشتی و درمانی مورد تاکید مدیران دانشگاه قرار دارد و برای رسیدن به این مهم از همه ظرفیت و توان موجود به نحو مطلوب استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.