- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کنگان به کارگاه سازندگی تبدیل شده است

فرماندار کنگان گفت: با اجرای ۲۲۸ پروژه زیربنایی، کنگان به کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

خبرگزاری فارس: کنگان به کارگاه سازندگی تبدیل شده است

تیمور یزدان‌شناس امروز در گفت‌وگو با “عسلویه نیوز”  اظهار داشت: اجرای مصوبات سفرهای دولت و همچنین اجرای مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب موجب عمران و آبادانی شهرستان کنگان می‌شود و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: کنگان در حال حاضر به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و حجم اقدامات انجام شده در این شهرستان بسیار ارزشمند و مهم است.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از ۲۲۸ پروژه زیربنایی و مهم در حوزه عمران شهری و روستایی و حوزه‌های ورزشی و آموزشی و بهداشتی و درمانی و زیربنایی در دست اجراست که تکمیل و راه‌اندازی به موقع این طرح‌ها موجبات رونق شهرستان می‌شود.

یزدان‌شناس تصریح کرد: بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه‌ها تخصیص داده شده که انتظار داریم با جذب این اعتبارات بتوانیم در امر خدمات‌رسانی به مردم به موفقیت لازم برسیم.

وی یادآور شد: احداث ۸ خانه عالم و احداث مصلای بزرگ کنگان و همچنین راه‌اندازی مدرسه بزرگ معارف از جمله طرح‌هایی است که در حوزه فرهنگی و تبلیغی در کنگان در دست اجراست.

فرماندار کنگان بیان کرد: احداث طرح‌های هادی روستایی در بیش از ۳۰ روستا و احداث جاده‌های بین روستایی از جمله اقداماتی است که در سطح عمران روستایی در دست اجراست و تلاش زیادی برای تکمیل این طرح‌ها انجام گرفته است.

یزدان‌شناس اذعان داشت: احداث سالن‌های سرپوشیده ورزشی و احداث استخر ویژه بانوان در شهرستان کنگان نیز از جمله طرح‌هایی است که تا قبل از هفته دولت در کنگان اجرایی و عملیاتی می‌شوند.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز شاهد احداث ۴ مرکز مجهز و استاندارد بهداشتی و همچنین احداث ۲ خانه بهداشت هستیم که انتظار داریم مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان با این امکانات کاهش یابد.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: همه مسئولان موظف به تلاش شبانه‌روزی و فعالیت مستمر برای جلب رضایت خاطر مردم هستند و نباید فرصت‌های موجود را هدر دهیم.