- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

احداث ۴۱۰ کیلومتر بزرگراه جدید در استان بوشهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از احداث ۴۱۰ کیلومتر بزرگراه جدید در استان بوشهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: احداث ۴۱۰ کیلومتر بزرگراه جدید در استان بوشهر

علیرضا صفایی بوشهری امروز در گفت‌وگو با “عسلویه نیوز”  اظهار داشت: دولت نهم و دهم در حوزه مسکن و احداث مسکن‌های ارزان‌قیمت انقلاب و تحولی عظیم ایجاد کرد و در چند سال گذشته شاهد تلاش مستمر دولت در این عرصه هستیم.

وی افزود: در استان بوشهر در خرداد ماه شاهد افتتاح بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی شامل مسکن مهر و مسکن‌های خودمالکی با حضور وزیر راه و شهرسازی بودیم و تا انتهای امسال نیز بیش از ۲۸ هزار واحد مسکونی در اختیار مردم شریف و بزرگوار سراسر استان قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به تلاش ویژه دولت در احداث راه و بزرگراه در مناطق مختلف کشور خاطرنشان کرد: استان بوشهر از نظر احداث بزرگراه جزو استان‌های برتر کشور است و هم‌اکنون بیش از ۶۰۰ کیلومتر بزرگراه در سطح استان داریم که رقمی بسیار ارزشمند است.

صفایی بوشهری از احداث ۴۱۰ کیلومتر بزرگراه جدید در استان بوشهر خبر داد و گفت: احداث ۴۱۰ کیلومتر بزرگراه جدید از مهم‌ترین طرح‌های وزارت راه و شهرسازی است و هم‌اکنون این میزان بزرگراه در مرحله پیشرفت فیزیکی مطلوبی قرار دارد.

وی اضافه کرد: بزرگراه اهرم – برازجان – دیلم با طول ۲۰۵ کیلومتر از جمله بزرگراه‌های در دست ساخت بوده که بیش از ۴۰ کیلومتر پیشرفت این طرح است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر یادآور شد: احداث بزرگراه بوشهر به دیر نیز از دیگر طرح‌های عمده این اداره کل است که بیش از ۱۸۷ کیلومتر طول بزرگراه است.

صفایی بیان کرد: چند بزرگراه دیگر نیز در محور شهرستان دشتستان در دست احداث است که امیدوار هستیم به زودی به بهره‌برداری برسند.

وی خاطرنشان کرد: دولت برای رفاه و آسایش مردم تلاش بسیار گسترده‌ای از خود نشان داده و امیدواریم با حول و قوه الهی بتوانیم در مسیر رشد و بالندگی استان و رضایت خاطر مردم گام برداریم.