- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

صحبتهای کیروش درمورد مانوئل خوزه

او برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ به انتقاد از تیم کارلوس کیروش پرداخت و البته دکو و کریس رونالدو هم از کمند این انتقادات در امان نبودند.


کارلوس کیروش سرمربی کنونی تیم ملی ایران اخیرا در صحبتهایی اعلام کرد:« از حرف های او سورپرایز نشده ام.تعجبی نمی کنم که صحبتهای مانوئل خوزه واقعیت داشته باشد؛ چون خود او بارها چنین موضوع بی معنایی را به من گفته بود و دقیقا تیم ما را بایک سیرک مقایسه کرده بود. »

جالب اینجاست که مانوئل خوزه تیم پرتغال دریورو۲۰۱۲ را هم یک سیرک معتبر خوانده.و از عملکرد این تیم هم انتقاد کرده.

مانوئل خوزه در صحبتهایی به تی اس اف گفت :« تیم کارلوس کیروش، رهبر ندارد و بی اعتمادی عظیمی نسبت به این تیم وجود دارد.اوتصمیماتی می گیرد که اعتماد تیمی را تعضیف می کند.»

او درمورد بازی تیم ملی پرتغال مقابل ساحل عاج در جام جهانی ۲۰۱۰ گفت:« پرتغال با ترس از باخت بازی می کرد و کاملا مشخص بود که تیمی بدون لیدر است واشتباهات فراوانی را انجام داده است.»

البته این مربی پرتغالی گام را فراتر از این گذاشت و گفت:« با وجودی که پرتغال بازیکنان فوق العاده ای دارد ولی انگیزه کافی برای برد و انرژی کافی برای بازی کردن را ندارد و تیمی پژمرده است.»او اعتقاد داشت که برای چنین تیمی خیلی سخت است که با این شیوه، در یک بازی جدی، بتواند به پیروزی برسد.

از نظر او ،تیم ملی پرتغال در زمان کیروش درجام جهانی ۲۰۱۰، به دکوی چند سال پیش از آن نیاز داشت و به رونالدو درپشت و جایگاهی دیگر !

مانوئل خوزه در سال ۲۰۱۲ بار دیگر تیر انتقادی اش به سمت کیروش نشانه گرفت ودر صحبتهایی به آنتنا ۱ ،اوضاع درتیم کیروش را با«سیرک تیم ملی»مقایسه کرد .البته او اعلام کردکه قصدش از برزبان آوردن صحبتهایی که به تی اس اف گفته، ایجاد جنجال درر ختکن تیم ملی پرتغال نبوده و هدفش این بود که تاثیر مثبتی بگذارد و درعین حال اعلام کرده که از اوضاع تیم کیروش خوشش نمی آمده.

البته این مربی پرتغالی اکنون و بعد از گذشت دو سال از رقابتهای جام جهانی گفت:« می دانستم که آن صحبتهایم تاثیرگذار خواهند بود ولی این تاثیرمثبت بود؛ چون قصد و منظور من هم هدف مثبتی بود.»

او ادامه داد:« دیدگاه های ما کاملا متفاوت است.من قصد ناراحت کردن او رانداشتم. قصد من مثبت بود .»