دهیاری ها پیشگامان توسعه و اولین سنگر خدمت رسانی به مردم هستند
تاريخ ارسال خبر : 6 جولای 2020 | ساعت 10:49 | کد خبر: 36623 | sv650 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” محمدجواد صالحی بخشدار مرکزی عسلویه دهیاری ها را پیشگامان توسعه و اولین سنگر خدمت رسانی به مردم قلمداد نمود.

🔻محمدجواد صالحی بخشدار مرکزی عسلویه در نشستی که به مناسبت گرامیداشت روز دهیاری ها و شهرداری ها در فرمانداری عسلویه برگزار شد اظهار داشت:در سال های گذشته اقدامات بسیار خوبی در جهت زدودن محرومیت در سطح روستاها انجام شده است که دهیاری ها یا مبدع بوده اند یا تسهیل کننده و از این نظر باید این نهاد خدمت رسان را پیشتاز توسعه و آبادانی در سطح شهرستان قلمداد کرد.

بخشدار عسلویه تسهیل گری امور مردم را اصلی ترین وظیفه دهیاری دانست و خواستار تلاش همه جانبه دهیاران در حل حداکثری مشکلات روستائیان در سطح روستا شد.

صالحی دهیاری ها را ظرفیت بسیار مهم مدیریت اجرایی شهرستان عنوان کرد و افزود:در تمامی عرصه هایی که امور به دهیاری ها سپرده شده است به نحو مطلوب و در کوتاه ترین زمان به سرانجام رسیده است. و در بحران کرونا نیز در کنار کادر درمان در جهت مبارزه با این بیماری افتخار آفرین بوده اند.

بخشدار مرکزی عسلویه افزود:با توجه به شرایط ویژه شهرستان دهیاری ها نیز باید برنامه ویژه فرهنگی و اجتماعی داشته باشند تا فرهنگ اصیل و آداب و رسوم غنی منطقه به عنوان یک هنجار قابل احترام حفظ و در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی گام بردارند.

محمدجواد صالحی اطلاع مردم از امور جاری روستا را حق آنها دانست و خواستار اهتمام همه دهیاران به گزارش عملکرد مستمر به مردم شد.
در پایان جلسه از دهیاران و کارمندان نمونه دهیاری ها با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.انتهای پیام/م.ج

🌐 *جهت اطلاع از آخرین اخبار شهرستان به کانال جدید عسلویه نیوز بپیوندید*
*https://t.me/assaluyehnews*

🌐 *به واتساب عسلویه نیوز بپیوندید*
*https://chat.whatsapp.com/ICNagEEXqM56G8doMX3QHn*
🌐 *به صفحه انستگرام ما بپیوندید*
*instagram.com/assalouyehnews.official*


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ