استفاده از ظرفیت گردشگری عسلویه برای رفع معضل اشتغال
تاريخ ارسال خبر : 9 جولای 2015 | ساعت 18:30 | کد خبر: 33572 | sv69 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از استفاده از ظرفیت گردشگری عسلویه برای رفع معضل اشتغال خبر داد.

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری سه‌شنبه شب در نشست مشترک مسئولان شهرستان عسلویه و مدیران ارشد پارس جنوبی در سالن منطقه ویژه پارس جنوبی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شب ۲۱ ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه میهمانی خداست و باید از شب‌های قدر نهایت استفاده معنوی را ببریم.

فرماندار عسلویه با تقدیر از مسئولان پارس جنوبی در برپایی این نشست مشترک و شورای اداری شهرستان افزود: هدف از تشکیل شورای اداری شهرستان‌ها، همگرایی و برنامه‌ریزی برای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در هر منطقه است و بر اساس قانون همه مسئولان ادارات موظفند در این جلسات شرکت کنند.

نادری تصریح کرد: همه مسئولان موظف هستند با همه توان و ظرفیت موجود برای رفع و کاهش مشکلات و معضلات مردم در مناطق مختلف کوشا باشند و هیچ کس نباید کم‌کاری و اهمال کند.

فرماندار شهرستان عسلویه با بیان اینکه فرصت‌هایی که در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد حق‌الناس است، گفت: قطعا ما در مقابل مردم پاسخگو هستیم و این مردم نیز از ما سئوال خواهند کرد که چقدر از فرصت‌های در اختیار در راستای خدمت به مردم، نظام و کشور استفاده شده است.

وی افزود: داشتن نظم و برنامه برای رسیدن به هدف از اهمیت بسزایی برخوردار است و لازم است هر اداره در شهرستان برنامه یک ساله خود را ارائه دهند که در این برنامه باید به طور دقیق به وضعیت موجود و وضعیت مطلوب اشاره شود تا بتوان ارزیابی دقیقی در این زمینه داشت.

نادری اضافه کرد: فعالیت‌های مثبت و تاثیرگذاری در زمینه اشتغال صورت گرفته است و قطعا حل کامل مشکل بیکاری جوانان امری غیرممکن است اما ما خواهیم توانست با ظرفیت‌های بالایی که در منطقه مانند حوزه گردشگری و تجارت وجود دارد بتوانیم در راستای رفع این مشکل گام برداریم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ