لزوم خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم عسلویه توسط مسئولان
تاريخ ارسال خبر : 9 جولای 2015 | ساعت 18:33 | کد خبر: 33574 | sv57 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم عسلویه توسط مسئولان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد سه‌شنبه شب در نشست مشترک مسئولان عسلویه و مدیران پارس جنوبی در سالن منطقه ویژه پارس با تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: مردم عسلویه اعم از شیعه و سنی در مراسم مذهبی حضوری باشکوه دارند و هر زمان لازم بوده شاهد حضور بی‌نظیر این مردم در عرصه دفاع از ارزش‌ها بوده و هستیم.

وی افزود: باید از لیالی قدر نهایت بهره معنوی را ببریم و نباید این فرصت‌ها را هدر دهیم و باید در مراسم حضوری باشور و شعور داشته باشیم.

امام جمعه عسلویه با تقدیر از پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در برپایی نخستین جلسه شورای اداری پس از انتصاب آقای نادری به عنوان فرماندار شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: پذیرش مسئولیت و وظیفه‌شناسی در انجام صحیح کارها مقوله بسیار مهمی در حکومت اسلامی است و امیدواریم مسئولان نیز با الگو گرفتن از امیرالمومنین (ع) بتوانند در راستای تحقق کامل حکومت اسلامی تلاش کنند.

هاشمی‌نژاد بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم عسلویه تاکید کرد و گفت: مسئولان شهرستان عسلویه باید در رفع مشکلات و دغدغه‌های مناطق محروم عسلویه بیش از گذشته کوشا باشند تا شاهد رضایتمندی مردم باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه نیز اظهار داشت: همه باید از امام علی (ع) الگوبرداری کنیم تا در دنیا و آخرت سربلند باشیم.

خلیل رفعتی افزود: مسئولان شهرستان عسلویه باید در خدمات‌رسانی بهینه به مردم کوشا باشند و در رفع نیازها و مشکلات مردم اهتمام ورزند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ