تشکیل کارگروه ویژه وزارت نفت برای توسعه محیط پیرامونی پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 9 جولای 2015 | ساعت 18:35 | کد خبر: 33576 | sv69 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس از تشکیل کارگروه ویژه وزارت نفت برای توسعه محیط پیرامونی پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام موسی احمدی سه‌شنبه شب در نشست مشترک مسئولان عسلویه و مدیران ارشد پارس جنوبی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امیر المومنین(ع) و گرامیداشت لیالی قدر اظهار داشت: گسترش معنویت و اخلاق اسلامی از برکات ماه مبارک رمضان است و باید از تمام لحظات این ماه عزیز بهره ببریم.

وی افزود: حضور در مراسمات قرآن و استفاده از معنویت قرآن باید در دستور کار مسئولان و مردم باشد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که در پایان ماه مبارک رمضان، توشه معنوی از این ایام برداشت کنیم.

نماینده شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به منظور برپایی این جلسه خاطر نشان کرد: رشد و تعالی در تمامی زمینه‌ها نیازمند استفاده از تمامی طرفیت‌های موجود در منطقه است که امیدواریم با بهره گیری از این ظرفیت گام استواری در راستای پیشرفت و توسعه منطقه برداریم.

احمدی تصریح کرد: سرکشی به مناطق مختلف به منظور شناخت مشکلات و دغدغه‌های این عزیزان امری لازم است که موجبات رفع مشکلات مردم می‌شود.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس با بیان اینکه حضور افرادی توانمند در راس سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و فرمانداری شهرستان عسلویه رسالت ما در مسیر پیشرفت و توسعه را سنگین‌تر می‌کند، افزود: وزیر نفت دیگاه مثبتی به این منطقه دارد و امیدورایم با کارگروهی که در این زمینه از سوی وزارت نفت شکل گرفته است بتوانیم شاهد توسعه بیش از پیش شهرهای واقع در پیرامون مناطق عملیاتی باشیم.

احمدی یادآور شد: بدون تردید اقدامات وزارت نفت در مناطق پیرامونی نوید بخش آینده‌ای درخشان برای این مناطق است و باید از این موقعیت بهره لازم را ببریم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ