دعوت امام جمعه و فرماندار عسلویه از عموم مردم برای روزجهانی قدس
تاريخ ارسال خبر : 9 جولای 2015 | ساعت 19:38 | کد خبر: 33592 | sv110 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه و فرماندار شهرستان عسلویه طی پیامی مشترک از عموم مردم برای شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس دعوت نمودند.assalouyehnews

متن پیام مشترک بدین شرح می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

تصمیم احیا کننده ی امام خمینی (ره) در نامیدن آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مصداق بارز کلام وحی است که :

– اگر در راه دین ازشما یاری طلبیدند برشما واجب است که آنهارایاری کنید. انفال/ ۷۲

روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است.

روز قدس، روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد ائتلاف‌های شیطانی در راستای گسترش تضاد و اختلاف بین‌المللی و مذاهب اسلامی است.

هر سال در ماه مبارک رمضان، کشور عزیزمان ایران اسلامی به همراه ملت‌های مسلمان جهان، روز جهانی قدس را با شکوه عظیمی برگزار می‌کنند، ولی جنایات ددمنشانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و روزه دار فلسطین از یک سو و سیاستهای تفرقه‌ای و خباثت انگیز استکبار جهانی در بلاد جهان اسلام به منظور تامین امنیت رژیم صهیونیستی از سوی دیگر موجب شده است که امسال روز قدس حساس تر از گذشته شود.

به طور قطع حضور یکپارچه امت اسلامی در سراسر جهان  و به خصوص مردم مؤمن و روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب افزایش روحیه مبارزه و مقاومت رزمندگان فلسطینی و یاس و نا امیدی و انزوای جهانی رژیم غاصب صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت و صهیونیستها رویای ایجاد خاورمیانه بزرگ و نقشه شیطانی از نیل تا فرات را با خود به گور خواهند برد.

بنا بر تأکید رهبر فرزانه انقلاب؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) مساله فلسطین علی رغم تلاش همه جانبه استکبار و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی برای القای آن به عنوان مسئله‌ای منطقه‌ای، عربی و یا ملی، دیگر از یک موضوع صرفاً عربی و اسلامی فراتر رفته و به عنوان مساله ای جهانی و بین المللی و حقوق بشری مورد توجه و اهتمام همه ملت های آزاده است و حاوی این پیام روشن است که وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی به خصوص در فلسطین و مقاومت و پایداری یکپارچه جهان اسلام در برابر اشغالگران تنها راه آزادی فلسطین عزیز است.
بی شک درراستای تجدید بیعت با آرمانها ی امام راحل و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در آزادسازی سرزمین قدس از چنگال رژیم اشغالگر صهیونیستی  ، همچون سالهای گدشته مردم  مومن، روزه دار شهرستان عسلویه که با حضور یکپارچه خود درمراسم راهپیمایی روزقدس درشهرها و روستاهای شهرستان برگزار خواهد شد با آرمان‌های قدس شریف تجدید میثاق نموده و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان خواهندرساند.

و السلام علی من تبع الهدی

سید علی هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه

عبدالله نادری فرماندار شهرستان عسلویه

لازم به ذکر است مراسم راهپیمایی روزقدس درشهرعسلویه بعدنمازجمعه ازمحل مصلای امام خمینی تا ابتدای بلوارامام خمینی برگزارمیگردد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ