نقش سپاه خاتم‌الانبیا(ص) در ایجاد آرامش در نخل تقی/ امنیت کامل در منطقه حاکم است
تاريخ ارسال خبر : 8 جولای 2016 | ساعت 16:30 | کد خبر: 35119 | sv271 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه شهرستان عسلویه، نقش سپاه خاتم‌الانبیا(ص) در ایجاد آرامش در نخل تقی را تشریح کرد.شریفی

به گزارش “عسلویه نیوز”محمود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه با اشاره به اتفاقات و درگیری‌های روز گذشته در نخل تقی اظهار داشت: هم‌اکنون و با تلاش و فعالیت دسته‌جمعی و با دخالت موثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت کامل در منطقه حاکم است.

وی افزود: به دنبال درگیری‌های ایجاد شده و با درخواست کمک و استعانت نیروی انتظامی شهرستان عسلویه از سپاه خاتم‌الانبیا(ص) شهرستان عسلویه و پیگیری‌ در شورای تامین شهرستان و همچنین پیگیری در شورای تامین استان و با دستور سردار جمیری فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به اینجانب مبنی بر دخالت در این قضیه و دعوت مردم به آرامش، اینجانب در صحنه حضور پیدا کرده و با دعوت مردم به آرامش شاهد خاتمه این غائله بودیم.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: در محل حادثه، قول رسیدگی فوری به مصدومین و پیگیری قضایی متخلفان را دادیم که منجر به آرام شدن مردم و خاتمه درگیری شد.

شریفی ابراز داشت: لازم است به طور ویژه از فرمانده سپاه امام صادق (ع) و همچنین از اعضای شورای اسلامی نخل تقی و ائمه جماعت شهرهای عسلویه و نخل تقی و گردان امنیتی امام علی (ع) تقدیر کنیم که موجبات ایجاد آرامش شدند.

وی یادآور شد: در این درگیری یک نفر کشته و دو نفر نیز مصدوم شدند و سپاه عسلویه از ابتدای حادثه برای ایجاد آرامش در منطقه تلاش کرد و به این هدف نیز دست یافتیم.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) عسلویه اضافه کرد: سپاه عسلویه هممواره در راستای ایجاد آرامش و امنیت در شهرستان تلاش کرده و می‌کند و امیدوار هستم که با همکاری مردم و مسئولان در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ