- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

انتقام خونین مرد افیونی به خاطر لورفتن

مرد افیونی که به خاطر لو رفتن از سوی مردی آشنا وی را با ضربات چاقو کشته بود، خود را تسلیم پلیس کرد.
ایران: مرد افیونی که به خاطر لو رفتن از سوی مردی آشنا وی را با ضربات چاقو کشته بود، خود را تسلیم پلیس کرد.

 ساعت ۷ عصر ۱۶ تیرماه سال جاری مأموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی در جریان یک درگیری خونین قرار گرفتند. دقایقی نگذشته بود که مأموران با پای گذاشتن در صحنه، دریافتند که جوان ۲۴ ساله‌ای معروف به محمود سیاه با ضربات چاقو ازناحیه کتف مرد ۵۰ ساله‌ای به نام مرتضی را بشدت مجروح کرده است که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان لقمان حکیم انتقال یافته است. ۲۴ ساعت بعد در حالی که محمود سیاه تحت تعقیب بود، مرد زخمی در بیمارستان تسلیم مرگ شد و پرونده جنایتی پیش‌روی پلیس قرار گرفت.

با مخابره شدن این جنایت، بازپرس قریشی‌زاده از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از اداره ۱۰ پلیس آگاهی به ردیابی محمودسیاه بپردازند. هنوز عملیات اطلاعاتی آغاز نشده بود که محمودسیاه با پای خود به پلیس آگاهی رفته و تسلیم شد.

محمودسیاه به کارآگاهان گفت: فروشنده مواد مخدر هستم، چند روز پیش به همراه چند تن از دوستانم در خانه آرش بودیم که ناگهان توسط مأموران مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدیم. آن روز مرتضی نیز به خانه آرش آمده بود تا مواد مخدر تهیه کند. هنگام دستگیری وی مرا به مأموران لو داد، به همین خاطر نسبت به وی کینه به دل گرفته و روز حادثه وقتی سر کوچه ایستاده بود، سر همین موضوع با وی درگیر شدم. ناگهان چاقویی را از جیبش درآورد و به من حمله‌ور شد، همزمان دستش را گرفتم و با چاقو چرخاندم که به کتفش خورد. ترسیده بودم، بلافاصله چاقو را از کتفش خارج کردم که وی روی زمین افتاد. وی گفت: وقتی شنیدم او کشته شده است، دچار عذاب وجدان شده و خودم را به پلیس معرفی کردم.