- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ثبت‌نام ۸۵۰۰ دانش‌آموز در مدارس جم

 

رئیس آموزش و پرورش جم از ثبت‌نام بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مدارس جم در سه مقطع تحصیلی خبر داد.

 

 

به گزارش “عسلویه نیوز” حسین اسکندری شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه است و تقویت این نهاد تربیتی و آموزشی امری لازم و مهم است.

وی افزود: اجرای طرح تحول بنیادین از طرح‌های مهم در وزارت آموزش و پرورش است که با تدابیر و ابتکارات جناب حاجی‌بابایی اجرایی شده و بدون تردید نقش مهمی در رشد و پیشرفت تحصیلی آینده‌سازان کشور دارد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم خاطرنشان کرد: افزایش سطح تحصیلی و افزایش فضای معنویت و اخلاق اسلامی در مدارس از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح است و همه باید در اجرای صحیح و مناسب این طرح بزرگ و مهم همکاری کنند.

اسکندری تصریح کرد: توجه ویژه به مدارس از لحاظ امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و همچنین نیروی انسانی مورد نیاز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: باید تدابیر لازم برای شروع سال تحصیلی جدید اندیشیده شود تا بتوانیم در مهر ماه از دانش‌آموزان عزیز شهرستان به نحو مطلوب استقبال کنیم.

رئیس آموزش و پرورش جم از ثبت‌نام بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مدارس جم خبر داد و گفت: از زمان آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان تا امروز تعداد ۸۵۰۰ نفر در مدارس شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

اسکندری بیان کرد: از این تعداد بیش از ۵هزار و ۲۰۰ تفر در مقطع ابتدایی، یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در مقطع راهنمایی و یک‌هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز در مقطع متوسطه هستند.

وی افزود: برای ارتقای وضعیت تحصیلی و رضایت‌مندی والدین و دانش‌آموزان از همه امکانات و توان‌مندی‌های موجود به نحو مطلوب بهره می‌گیریم و فرصت‌ها را هدر نمی‌دهیم.