- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ایجاد بازارچه جدید خضر برازجان با ۲۵۰ غرفه استاندارد

شهردار برازجان از ایجاد بازارچه جدید خضر برازجان با ۲۵۰ غرفه استاندارد و مجهز خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” کریم حسین‌آبادی شامگاه یکشنبه در بازدید از طرح‌های در حال احداث در برازجان اظهار داشت: افزایش سطح کیفیت طرح‌های عمرانی در برازجان در سال جاری مهم‌ترین اولویت بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌ایم.

وی افزود: همکاری مردم در ساختن شهری زیبا با امکانات رفاهی مناسب تاثیر بسزایی دارد و امیدوار هستیم همواره شاهد همکاری و همراهی مردم با مسئولان باشیم.

شهردار برازجان با اشاره به احداث بازارچه جدید خضر در برازجان خاطرنشان کرد: بازار بزرگ برازجان در واقع از بزرگ‌ترین و ارزان‌ترین بازارها در سطح استان است و در چند سال اخیر شاهد رشد و توسعه شهرنشینی، تمرکز مراکز خرید در این قسمت از شهر و افزایش بار ترافیکی روی خیابان‌های مشرف به بازار بوده‌ایم که ایجاد این بازارچه جدید گامی در ساماندهی وضعیت بازار در دشتستان است.

حسین‌آبادی از ایجاد ۲۵۰ غرفه در بازارچه جدید خضر برازجان خبر داد و اذعان کرد: وجود دستفروشان و ایجاد سد معبر توسط مغازه‌داران از معضلات بزرگ بازار برازجان بوده که احداث بازارچه محلی کوی خضر در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و جانمایی ۲۵۰ غرفه مناسب همراه با امکانات رفاهی لازم در مدت کمتر از یک سال و انتقال دستفروشان به این مکان تاثیر شگرفی در ساماندهی بازار داشته است.

وی اضافه کرد: کف‌سازی بازار بزرگ برازجان، طراحی سایبان و مسقف کردن بازار روز نیز از دیگر اقدامات سال جاری در ساماندهی بازار بزرگ دشتستان است.

شهردار برازجان گفت: شهرداری برازجان ساخت دو پارکینگ بزرگ برای خودرو و موتورسیکلت و احداث سرویس بهداشتی و سنگ فرش کردن حدفاصل میدان امام (ره) تا تقاطع شریعتی را نیز در دستور کار قرار داده است.

حسین‌آبادی یادآور شد: برازجان دارای ظرفیت بسیار بالایی برای رشد و توسعه بیشتر و بهتر است و باید از امکانات و توان موجود برای زیباتر ساختن شهر بهره ببریم و نباید هیچ زمانی را هدر دهیم.