- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۵۴۰ حامی ایتام جم را حمایت می‌کنند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم گفت: ۵۴۰ حامی ایتام جم را حمایت می‌کنند.

خبرگزاری فارس: 540 حامی ایتام جم را حمایت می‌کنند

به گزارش “عسلویه نیوز” مسلم انیژپور شامگاه یکشنبه در نشست با مددجویان زیر پوشش شهرستان جم اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و تلاش زیادی برای بهبود و تنوع خدمات انجام داده‌ایم.

وی افزود: حمایت از اقشار ضعیف و جمع‌آوری کمک‌های مردمی از فعالیت‌های این نهاد است که امیدوار هستیم در انجام وظایف محوله به نتایج مورد نظر برسیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از رشد ۳۰۰ درصدی پرداخت زکات در کمیته امداد جم خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم جم در سه ماهه اول سال جاری بیش از ۸۰۰ میلیون ریال زکات خود را تحویل کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم دادند.

انیژپور افزود: برگزاری همایش زکات در این شهرستان تاثیر خوبی در پرداخت زکات شهرستان داشته که انتظار می‌رود با آغار فصل برداشت محصول خرما پرداخت زکات در شهرستان جم رشد قابل قبولی داشته باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از وجود ۵۴۰ حامی در این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد ۵۴۰ حامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جم را حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

انیژپور بیان کرد: در سه ماه اول سال جاری مبلغ ۴۸۰ میلیون ریال از طریق این حامیان به ایتام پرداخت شده است.

وی گفت: هم‌اکنون تعداد ۱۷۰ نفر یتیم زیر ۱۸ سال از خدمات کمیته امداد و حامیان عزیز بهره‌مند هستند و امیدوار هستیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

انیژپور افزود: همکاری مردم با کمیته امداد تاثیر زیادی در افزایش خدمات این نهاد دارد و امیدوار هستیم این همکاری تداوم داشته باشد.