- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برگزاری ۵۵ گفتمان دینی در ماه مبارک رمضان در سعدآباد

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری ۵۵ گفتمان دینی در ماه مبارک رمضان در سعدآباد خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری 55 گفتمان دینی در ماه مبارک رمضان در سعدآباد

به گزارش “عسلویه نیوز”  حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان سعدآباد اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در سطح جامعه از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است و با همکاری سایر مسئولان و مردم در این مسیر تلاش می‌کنیم.

وی افزود: اجرای برنامه‌های پرمحتوا برای جوانان و جذب این قشر از مهم‌ترین راهکارها در مقابله با جنگ نرم است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری ۵۵ گفتمان دینی در ماه مبارک رمضان در سعدآباد خبر داد و خاطر نشان کرد: این گفتمان‌ها با موضوعات مختلف دینی در این منطقه برگزار می‌شود.

جمالی تصریح کرد: گفتمان‌های دینی نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دارد و در ارتقای آموزه‌های مذهبی و دینی جوانان و نوجوانان بسیار مؤثر است.

وی اضافه کرد: در ماه رمضان از وجود مبلغین اعزامی، روحانیون مستقر و طرح هجرت در برپایی گفتمان‌های دینی استفاده می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد بیان کرد: محل برگزاری گفتمان‌های دینی مساجد، هیئات مذهبی و محافل دینی در روستاها و شهرهای مختلف سعدآباد هستند.

جمالی اظهار داشت: بهترین فرصت برگزاری گفتمان‌ها همین ماه مبارک رمضان است و استقبال جوانان و نوجوانان از برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی در این ایام چشمگیرتر است.

وی یادآور شد: برنامه‌های متنوعی برای جذب جوانان و نوجوانان به سمت برنامه‌های مذهبی و قرآنی تدارک دیده‌ایم که در سال جاری اجرایی می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: برپایی محافل قرآن خانگی در ماه رمضان و برگزاری جلسات مختلف تفسیر و قرائت قرآن در این ماه از جمله برنامه‌های این ماه مبارک است.