ارتباط مقتول با قاچاق هنوز محرز نشده/ مامور پلیس در اختیار دستگاه قضایی است
تاريخ ارسال خبر : 9 جولای 2016 | ساعت 12:31 | کد خبر: 35121 | sv203 | چاپ این مطلب

تأسف نیروی‌انتظامی از کشته‌شدن شهروند نخل تقی

روابط عمومی نیروی انتظامی استان بوشهر در چهارمین اطلاعیه اش از زمان ناآرامی در شهر نخل تقی استان بوشهر، درگذشت یکی از شهروندان این منطقه را تسلیت گفت.

متن این اطلاعیه که عصر جمعه به «خلیج فارس» ارسال شده، به شرح زیر است: با عنایت به اینکه کشته شدن مرحوم خلیل باقری اهل و ساکن شهر نخل تقی در حادثه درگیری مورخ ۱۶ تیرماه ۹۵ به هیچ وجه خواست نیروی انتظامی نبوده، ضمن ابراز تاسف عمیق از این حادثه، فوت مرحوم را به خانواده محترم، بستگان و آحاد مردم شریف و نجیب شهرهای نخل تقی و عسلویه تسلیت عرض می کنیم.

دادستان بوشهر در واکنش به حوادث نخل تقی:

ارتباط مقتول با قاچاق هنوز محرز نشده/ مامور پلیس در اختیار دستگاه قضایی استحسن پور

دادستان عمومی و انقلاب بوشهرگفت: جو حاکم در شهرستان عسلویه پس از درگیری روز گذشته در این منطقه در آرامش کامل قرار دارد و هیچ گونه مشکل امنیتی وجود ندارد.
علی حسن پور افزود: وقوع درگیری در اسکله بندر نخل تقی منجر به کشته شدن یکی از شهروندان بومی شده است.
وی در گفتگو با ایرنا یادآورشد: بررسی ابعاد مختلف این موضوع از جمله علت درگیری توسط مرجع قضایی در حال انجام است.
حسن پور گفت:درتحقیقات مرجع قضایی در مورد اینکه آیا کشته شدن یکی از شهروندان ارتباطی با قاچاق کالا داشته است یا خیر نیز بررسی خواهد شد.
وی افزود:هم اینک باتوجه به کشف نشدن کالای قاچاقی در این ارتباط برای دستگاه قضایی موضوع محرز نیست و تحقیقات درحال انجام است.
دادستان عمومی بوشهر یادآورشد:مامور یاد شده جهت انجام تحقیقات در اختیار دستگاه قضایی است و چنانچه جرمی محرز شود مطابق قانون با وی برخورد لازم انجام خواهد شد.
وی اظهارداشت: تدابیر انجام شده توسط دستگاه قضایی و مسوولان، تعامل و همکاری مطلوب اهالی، ائمه جمعه و جماعات، معتمدان و شوراهای اسلامی باعث شده تا جو شهرستان عسلویه آرام و هیچ گونه مشکل امنیتی وجود نداشته باشد.
دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت:از مردم نجیب و شریف عسلویه انتظار است همانند گذشته با همراهی و همگامی با پلیس این نیرو را در ایفای مسئولیت برقراری نظم و امنیت در جامعه یاری دهند.
حسن پور ادامه داد: همراهی مردم با دستگاه قضا و پلیس باعث می شود فرصت برای کسانی که قصد سوء استفاده از فضای ایجاد شده در منطقه عسلویه داشته باشند فراهم نشود.
وی گفت: دستگاه قضا از کاربران فضاهای مجازی نیز انتظار دارد از دامن زدن به شایعات و اخبار غیر واقعی در مورد یادشده پرهیز کنند.

منبع:تابناک


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ