- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رئیس شورای اسلامی کنگان: شبکه‌های تلویزیونی در کنگان پوشش مناسبی ندارند

به گزارش “عسلویه نیوز” اکبر پاریابی در نشست شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی در این شهرستان تلاش خوبی انجام شده و سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری نیز تاثیر زیادی در رشد شهرستان داشته و انتظار داریم به گونه‌ای عمل کنیم که مردم شهرستان از مسئولان رضایت داشته باشند.
وی افزود: فرماندار پرتلاش و سایر مسئولان به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و بویژه در حوزه اشتغال باید انتظارات مردم را برآورده کنیم.
رئیس شورای اسلامی کنگان در ادامه با اشاره به طرح جمع‌آوری ماهواره‌ها خاطرنشان کرد: این طرح ارزشمند بوده و کار دستگاه انتظامی و قضایی نیز شایسته است که البته انتظار داریم مقدمات کار فراهم شود تا مردم ناراضی نباشند.
پاریابی با بیان اینکه شبکه‌های تلویزیونی در کنگان پوشش مناسبی ندارند تصریح کرد: عدم پوشش مناسب شبکه‌های تلوزیونی در شهرستان و پارازیت‌های صوتی و تصویری و تداخل با شبکه‌های عربی حوزه خلیج فارس منجر به تمایل مردم به استفاده از ماهواره شده و امیدوار هستیم مسئولان این مسئله را مد نظر قرار دهند.
وی افزود: هم‌اکنون بیش از ۷۰ درصد کسانیکه در این شهرستان ماهواره دارند از شبکه‌های داخلی استفاده می‌کنند و متولیان امر باید با استفاده از امکانات مختلف، شبکه‌های داخلی کشور در این شهرستان را سامان‌دهی کنند تا دیگر مردم نیازی به استفاده از ماهواره نداشته باشند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نارضایتی برخی مردم از نظام مهندسی گفت: دریافت هزینه‌های سنگین توسط تامین اجتماعی و نظام مهندسی مردم را به شهرداری بدبین کرده و موجب افزایش نارضایتی شده و این در حالی است که شهرداری کمترین هزینه را در مقایسه با میزان خدماتی که به مردم میدهد اخذ می‌کند.
پاریابی اضافه کرد: مسئولان باید هماهنگی و تعامل بیشتری داشته باشند تا موجبات نارضایتی مردم فراهم نشود.
در ادامه امام جمعه اهل سنت کنگان نیز با تبریک اعیاد شعبانیه متذکر شد: ماه شعبان فرصتی مغتنم برای آماده شدن برای استقبال از ماه رمضان است.
شیخ محمد جمالی عنوان کرد: باید با بهره‌گیری از فیوضات این ماه، نفس را تزکیه و راه تقرب به پروردگار را طی کنیم.
وی در پایان اذعان داشت: دولت و نظام اسلامی خدمات شایان‌توجهی به مردم ارائه کرده و در چند سال اخیر شاهد تلاش مضاعف مسئولان برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم هستیم.