- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

توزیع روزانه ۱۷۰۰ تن مرغ با نرخ مصوب

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت،معدن و تجارت گفت: در حال حاضر روزانه نزدیک به هزار و ۷۰۰ تن مرغ گرم قیمت مصوب در کشور توزیع می‌شود که با این میزان در روزهای آتی افزایش چشمگیری خواهد داشت.

به گزارش بی باک به نقل از مشرق ،حسن رادمرد در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت تامین مرغ مورد نیاز مردم، گفت: با تدابیر اتخاذ شده و اقدامات صورت گرفته، قرار است که طی روزهای آینده قیمت ۴ هزار و ۷۰۰ تومان برای هر کیلوگرم مرغ در کشور تثبیت شود.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شروع توزیع گسترده نهاده ها در سراسر کشور، افزود: بر اساس آمارهای موجود، توزیع کنجاله سویا در کشور شتاب بیشتری گرفته و تولید کنندگان از فرمول دریافت ۲٫۵ کیلوگرم سویا در ازای یک کیلو گرم مرغ استقبال کرده اند.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری هرچه بیشتر اتحادیه ها و همچنین تولید کنندگان برای تسریع در روند اجرایی تفاهم‌نامه‌ها، تصریح کرد: با توجه به فراخوان  شرکت پشتیبانی امور دام برای مراجعه تولید کنندگان به سازمانهای صنعت معدن و تجارت استانها و دریافت سویای مورد نیاز، پیش بینی می شود شاهد کاهش عمومی قیمت در بازار مرغ باشیم.

به گفته رادمرد، وزارت صنعت معدن و تجارت آمادگی خود برای تامین نهاده های مورد نیاز مرغداران را اعلام کرده و در همین راستا بیش از ۳۰۰ هزار تن سویا وارد کشور شده است و بر همین اساس تولید کنندگان می توانند سویای مورد نیاز خود را در چارچوب تفاهم نامه های امضاء شده دریافت کنند