- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شبکه من تو؛ ای کاش ایرانیان اینگونه باشند!

هدف شبکه من وتو از مصاحبه با ایرانیان گزینش شده خارج نشین و نوع اظهارات عجیب و البته سخیفشان که قطعا مورد تأیید عوامل این شبکه نیز می باشد کاملا معلوم است. آن ها سنگ آزادی بی قید و شرط غرب را به سینه می زنند که از زبان این هلندی اینگونه بیان شد: ‘ اینجا می توانی هرگونه که دلت می خواهد زندگی کنی’.
 
[1]
 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، عوامل شبکه من وتو در راستای اهداف شبکه به سراغ ایرانیان خارج از کشور می روند تا از زبان آن ها فضای غبارآلودی را علیه ایران در ذهن مخاطبین القا کنند.

شبکه من وتو این بار به سراغ یکی از ایرانیان مقیم هلند رفت. این ایرانی خارج نشین گفت: «هلند مثل هر کشوری چیزهای خوب و بد دارد ولی زیباترین هویت هلند [2]، آزادی این کشور است. اینجا تو می توانی خودت باشی. اینجا تو می توانی کارهایت را انجام بدهی. اینجا می توانی هر گونه که دلت می خواهد زندگی کنی!»

وی با فراکنی ادامه داد: «من این آزادی را برای هموطنانم آرزو می کنم [امیدوارم] آن ها یک روزی یک چنین آزادی داشته باشند و بتوانند زندگی شان را بکنند! بتوانند راه بروند! بتوانند اگر خواستند، روسری سرشان کنند و نخواستند نکنند. بتوانند حرفشان را بزنند، کتاب هایشان را بنویسند. بتوانند دوست داشته باشند و بتوانند جرأت کنند که بگویند دوستت دارم!»

البته این ایرانی خارج نشین توضیح نداد که منظورش از اینکه یک انسان در هلند می تواند خودش باشد و در ایران نمی تواند، چیست؟! و آیا مردم ایران نمی توانند کارهایشان را انجام دهند که با لحنی حسرت آمیز می گوید: “اینجا [هلند] تو می توانی کارهایت را انجام بدهی”؟! و سؤال اساسی! اینجاست که آیا مردم ایران نمی توانند راه بروند و یا زندگی کنند که وی غصه راه نرفتن و زندگی نکردن شان را می خورد؟

گفتنی است، هدف شبکه من وتو از مصاحبه با ایرانیان گزینش شده خارج نشین و نوع اظهارات عجیب و البته سخیفشان که قطعا مورد تأیید عوامل این شبکه نیز می باشد کاملا معلوم است. آن ها سنگ آزادی بی قید و شرط غرب را به سینه می زنند که از زبان این هلندی اینگونه بیان شد: ” اینجا می توانی هرگونه که دلت می خواهد زندگی کنی”.

 آزادی ای که عوامل من وتو بارها از زبان مجری ها و کارشناسان این شبکه حسرت نبودنش را در ایران ابراز کرده اند چیزی نیست جز پایبند نبودن به اصول ا [3]خلاقی، نابود شدن ارزش های خانوادگی و تغییر شکل معیارهای تشکیل خانواده که نتیجه آن پایان یافتن عصر “خانواده” است؛ اجرای همان نسخه ی تاریخ مصرف گذشته ای که اکنون جوامع غربی به خاطر فروپاشی بنیان خانواده و فراگیر شدن فساد از آن رنج می برند.