- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

محور مواصلاتی برازجان – گناوه امروز بازگشایی می‌شود

شهردار آبپخش گفت: محور مواصلاتی برازجان – گناوه در آبپخش با تکمیل فاز نخست پروژه امروز چهارشنبه بازگشایی می‌شود.

خبرگزاری فارس: محور مواصلاتی برازجان - گناوه امروز بازگشایی می‌شود

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با  “عسلویه نیوز” اظهار داشت: سامان‌دهی خیابان‌ها و معابر شهری از مسائل مهمی است که شهرداری آبپخش مورد توجه قرار داده و اقدامات ارزشمندی را در این راستا شاهد بوده‌ایم.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: سامان‌دهی خیابان‌ها و کوچه‌های شهر در بهبود وضعیت ظاهری و نمای شهر اثرگذاری بالایی دارد و از همین رو همواره مورد توجه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش و شهروندان فهیم و گرامی این شهر بوده است.

موسوی بیان کرد: نیازهای آبپخش بسیار گسترده و زیاد است و با اعتبارات محدود شهرداری پاسخگویی به تمام این نیازها در مدت زمان کوتاه غیر ممکن است ولی با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی نیازها می‌توانیم نقش مؤثری در رفع نیازهای شهری و بهبود وضعیت شهر ایفا کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت شیوه اولویت‌بندی اجرای پروژه‌های عمرانی اضافه کرد: توجه به وجود شهرک‌های مختلف و محلات نوساز در سطح شهر، ابعاد جمعیتی و جغرافیایی و اهمیت پروژه‌های مختلف مورد نیاز شهر و اولویت‌بندی‌هایی که با مشورت اعضای شورای اسلامی شهر، نخبگان و کارشناسان شهرداری صورت گرفته به اجرای پروژه‌ها اقدام کرده‌ایم.

این مسئول اذعان کرد: یکی از پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، سامان‌دهی خیابان اصلی این شهر است که محور مواصلاتی استان‌های بوشهر – هرمزگان و خوزستان است و به نوعی قلب تپنده راه‌های ارتباطی استان بوشهر محسوب می‌شود.

شهردار آبپخش تاکید کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات عمرانی شهرداری آبپخش اجرای این پروژه به دو فاز شرقی و غربی تقسیم شد که در سال گذشته با تلاش و همت مضاعف پرسنل شهرداری آبپخش شاهد اجرای فاز غربی این پروژه به نحو مطلوب بودیم.

وی اضافه کرد: فاز شرقی این خیابان با جذب اعتبارات و برگزاری مناقصه به منظور اجرای طرح از سه ماه آخر سال گذشته شروع شد که آغاز فصل مسافرت‌های نوروزی و سنگین‌ شدن بار ترافیکی موجب توقف اجرای این پروژه در اواخر اسفند ماه و اوایل فروردین ماه شد.

موسوی ادامه داد: البته در این ایام فقط فعالیت مربوط به آسفالت این مسیر متوقف شد و شاهد تکمیل فضای سبز و بلوار این خیابان بودیم.

شهردار آبپخش بیان کرد: اجرای پروژه آسفالت لاین شرقی این خیابان به سه مرحله تقسیم شده که با نظارت دقیق کارشناسان شهرداری به نحو مطلوب شاهد اجرای فازهای مختلف این پروژه خواهیم بود.

وی با اعلام زمان بازگشایی فاز اول این پروژه گفت: فاز اول لاین شرقی این خیابان به پایان رسیده و چهارشنبه هفته جاری شاهد بازگشایی این مسیر خواهیم بود.

شهردار آبپخش بیان داشت: به حول و قوه الهی از هفته آتی شاهد آغاز به کار عملیات اجرایی فاز دوم این خیابان پروژه خواهیم بود و تمام توان خود را برای تسریع در روند اجرای پروژه به کار می‌گیریم.

موسوی در تشریح علت تاخیر فاز اول این پروژه متذکر شد: در فاز اول اجرای این پروژه به دلیل اشکال و خرابی لوازم راه‌سازی شهرداری شاهد تاخیر در روند این پروژه بودیم