- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ثبت‌نام الکترونیکی دانش‌آموزان دشتستان

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از ثبت‌نام الکترونیکی دانش‌آموزان دشتستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام الکترونیکی دانش‌آموزان دشتستان

به گزارش “عسلویه نیوز” عباسعلی اسدی شامگاه سه‌شنبه در نشست با مدیران آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اظهار داشت: زمینه‌سازی مناسب به منظور آغاز سال تحصیلی جدید از اهم اهدافی است که آموزش و پرورش به آن توجه دارد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش بخشی از زمینه‌سازی مناسب به منظور آغاز سال تحصیلی را بر عهده دارد و برخی دیگر به وسیله معاونت‌ها و کارشناسان آموزش و پرورش تحقق می‌یابد.

اسدی اذعان کرد: ستاد پروژه مهر در راستای هدایت آموزش و پرورش به سمت و سوی شروع سال تحصیلی جدید با استفاده از فرصت‌ها، امکانات و قابلیت‌ها و همچنین برپایی نظم و یکپارچگی در تمام فعالیت‌ها به منظور ایجاد فضایی شاداب، جذاب و فرح‌بخش برای دانش‌آموزان، اولیا و معلمان، ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان فعالیت خویش را آغاز کرده است.

وی تنوع در انجام فعالیت‌ها را از ویژگی‌های ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش دشتستان دانست و اضافه کرد: تمام توان خود را برای تنوع در فعالیت‌های ستاد پروژه مهر به کار گرفته‌ایم و در این راه از تمام ابزار و امکاناتی که در اختیار داریم بهره برده‌ایم و امیدواریم سال تحصیلی جدید را به بهترین نحو ممکن آغاز کنیم.

این مسئول ادامه داد: استفاده از فناوری‌های نوین از مسائل مهمی است که در فعالیت‌های ستاد پروژه مهر شهرستان دشتستان به آن توجه داریم و ثبت‌نام‌ الکترونیکی دانش‌آموزان از مسائلی است که در این راستا مورد توجه آموزش و پرورش دشتستان قرار دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در تشریح فعالیت‌های پروژه مهر شهرستان دشتستان در سال تحصیلی جدید یادآور شد: آماده‌سازی و رفع نواقص مدارس، رنگ‌آمیـزی کلاس‌ها برای ایجاد فضایی مناسب و شاداب برای شروع سال تحصیلی جدید از مهم‌ترین فعالیت‌های پروژه مهر دشتستان است.

وی با اشاره به توسعه و ترمیم و بازسازی فضاهای مذهبی مدارس در سال تحصیلی جدید عنوان کرد: رنگ‌آمیزی نمازخانه مدارس از برنامه‌های مهمی است که به منظور توسعه فضاهای معنوی مدارس در دستور کار پروژه مهر شهرستان دشتستان قرار دارد.

اسدی در ارتباط با دیگر فعالیت‌های پروژه مهر شهرستان دشتستان بیان کرد: نواختن زنگ بازگشایی مدارس در اول مهر با حضور مسئولان و برپایی نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری سپاه، بسیج و … از مهم‌ترین فعالیت‌های پروژه مهر ۹۱ است