- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تمام آموزگاران مقطع ابتدایی سعدآباد سازمان‌دهی شدند

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد گفت: تمام آموزگاران مقطع ابتدایی سعدآباد سازمان‌دهی شدند.

خبرگزاری فارس: تمام آموزگاران مقطع ابتدایی سعدآباد سازمان‌دهی شدند

به گزارش “عسلویه نیوز” جعفر امیرزاده شامگاه سه‌شنبه در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی سعدآباد اظهار داشت: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی دقیق به منظور شروع هر چه بهتر سال تحصیلی از مهم‌ترین دغدغه‌های ذهنی مسئولان اداره آموزش و پرورش است.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد خاطر نشان کرد: سامان‌دهی دبیران، آموزگاران و پرسنل اجرایی مدارس از مسائل مهمی است که قبل از شروع هر سال تحصیلی مدیران آموزش و پرورش به آن توجه دارند و این امر نیازمند دقت عمل بالای مدیران مربوط است.

امیرزاده اذعان کرد: تاکنون جلسه‌های مربوط به سامان‌دهی آموزگاران مقاطع ابتدایی زن و مرد در منطقه سعدآباد برگزار شده و محل خدمت آموزگاران مقطع ابتدایی منطقه سعدآباد بر اساس اولویت‌ها مشخص شده و آمادگی کامل به منظور شروع این سال تحصیلی را داریم.

وی یادآور شد: در این جلسات آموزگاران مرد مقطع ابتدایی حضور داشتند و با توجه به امتیازات مکتسبه از پایه اول تا ششم ابتدایی سازماندهی شدند.

این مسئول همچنین ادامه داد: آموزگاران زن مقاطع ابتدایی سعدآباد نیز در این جلسات حضور داشتند و اقدامات مربوط به برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی ایشان به منظور آغاز سال تحصیلی جدید انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد متذکر شد: در این جلسات مقطع فعالیت و واحد آموزشی محل خدمت تمام آموزگاران ابتدایی منطقه سعدآباد مشخص شد و هم‌اکنون اطلاعات جامعی در ارتباط با فعالیت آموزگاران این مقطع در اختیار داریم.

امیرزاده اذعان کرد: سازمان‌دهی دبیران مقاطع ابتدایی و راهنمایی و متوسطه از برنامه‌های مهمی است که در دستور کار اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد قرار دارد و تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید شاهد آن خواهیم بود.

وی در ارتباط با فعالیت‌های آموزش و پرورش سعدآباد در تابستان گفت: با توجه به اولین سال اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش در تابستان سال جاری تمام فعالیت‌های خود را در راستای زمینه‌سازی مناسب برای اجرای هر چه مطلوب‌تر این طرح بنا کرده‌ایم.