۳۱۰ میلیارد ریال جذب اعتبارات شهرستان عسلویه شد
تاريخ ارسال خبر : 11 جولای 2020 | ساعت 20:27 | کد خبر: 36640 | sv643 | چاپ این مطلب

 یوسفی فرماندار: عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه خبر داد: اعتبارات شهرستان عسلویه در سال جاری ۳۱ میلیاردتومان تاکنون مصوب گردیده است که با توجه به محدودیت‌های اقتصادی می بایست بهینه سازی مصرف در اولویت باشد.

عبدالنبی یوسفی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار “عسلویه نیوز” از تصویب ۳۱۰ میلیارد ریالی اعتبارات شهرستان خبر داد و افزود: اعتبارات شهرستان عسلویه در سال جاری ۳۱ میلیاردتومان تاکنون مصوب گردیده است که با توجه به محدودیت‌های اقتصادی می بایست بهینه سازی مصرف در اولویت باشد.

وی افزود: بیشترین اعتبارات تخصیص یافته به دستگاه های اجرایی شامل حمل و نقل جاده ای، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان، توسعه و تجهیز مدارس، آب و فاضلاب است که علاوه بر این ها بنیاد مسکن، آب ، برق، آموزش و پرورش، شیلات، فنی و حرفه ای، کشاورزی، منابع طبیعی، دامپزشکی و جمعیت هلال احمر نیز با توجه به تناسب پروژه ها از این اعتبارات برخوردار شدند.
فرماندار عسلویه افزود: اولویت این اعتبارات در بحث پروژه های نیمه تمام و زیرساخت های شهرستان تخصیص یافته است و دستگاه هایی که مطالبات بیشتری داشته اند با تاکید بر عملیاتی نمودن پروژ های زیرساختی و تاثیرگزار در شهرستان در فهرست پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای سالجاری شهرستان قرار گرفتند.

🌐 *جهت اطلاع از آخرین اخبار شهرستان به کانال رسمی عسلویه نیوز بپیوندید*
*https://t.me/assaluyehnews*

🌐 *به واتساب عسلویه نیوز بپیوندید*
*https://chat.whatsapp.com/ICNagEEXqM56G8doMX3QHn*
🌐 *به صفحه انستگرام ما بپیوندید*
*instagram.com/assalouyehnews.official*


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ