- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۳۱۰ میلیارد ریال جذب اعتبارات شهرستان عسلویه شد

 یوسفی فرماندار: عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه خبر داد: اعتبارات شهرستان عسلویه در سال جاری ۳۱ میلیاردتومان تاکنون مصوب گردیده است که با توجه به محدودیت‌های اقتصادی می بایست بهینه سازی مصرف در اولویت باشد. [1]

عبدالنبی یوسفی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار “عسلویه نیوز” از تصویب ۳۱۰ میلیارد ریالی اعتبارات شهرستان خبر داد و افزود: اعتبارات شهرستان عسلویه در سال جاری ۳۱ میلیاردتومان تاکنون مصوب گردیده است که با توجه به محدودیت‌های اقتصادی می بایست بهینه سازی مصرف در اولویت باشد.

وی افزود: بیشترین اعتبارات تخصیص یافته به دستگاه های اجرایی شامل حمل و نقل جاده ای، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان، توسعه و تجهیز مدارس، آب و فاضلاب است که علاوه بر این ها بنیاد مسکن، آب ، برق، آموزش و پرورش، شیلات، فنی و حرفه ای، کشاورزی، منابع طبیعی، دامپزشکی و جمعیت هلال احمر نیز با توجه به تناسب پروژه ها از این اعتبارات برخوردار شدند.
فرماندار عسلویه افزود: اولویت این اعتبارات در بحث پروژه های نیمه تمام و زیرساخت های شهرستان تخصیص یافته است و دستگاه هایی که مطالبات بیشتری داشته اند با تاکید بر عملیاتی نمودن پروژ های زیرساختی و تاثیرگزار در شهرستان در فهرست پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای سالجاری شهرستان قرار گرفتند.

🌐 *جهت اطلاع از آخرین اخبار شهرستان به کانال رسمی عسلویه نیوز بپیوندید*
*https://t.me/assaluyehnews [2]*

🌐 *به واتساب عسلویه نیوز بپیوندید*
*https://chat.whatsapp.com/ICNagEEXqM56G8doMX3QHn [3]*
🌐 *به صفحه انستگرام ما بپیوندید*
*instagram.com/assalouyehnews.official [4]*