- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

طرح تحول بنیادین سند بالندگی آموزش و پرورش است

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره گفت: طرح تحول بنیادین در واقع سند پیشرفت و بالندگی آموزش و پرورش است.

خبرگزاری فارس: طرح تحول بنیادین سند بالندگی آموزش و پرورش است

به گزارش “عسلویه نیوز” مرتضی دریائیان شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان شبانکاره اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین نهادهای جامعه است که قابلیت اثرگذاری در تمام عرصه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی و … را دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره خاطر نشان کرد: یکی از مسائلی که در آموزش و پرورش همواره مورد توجه مسئولان است مدیریت کارآمد، توانمند و صحیح است که در توسعه آموزش و پرورش و حل مشکلات و نیازهای اساسی این نهاد بسیار اثرگذار است.

دریائیان با اشاره به اهمیت نقش مدیران در مدارس و مجتمع‌های آموزشی ادامه داد: مدیران در مدارس و مجتمع‌های آموزشی نقش مستقیمی بر شناخت کمبودها و نیازها و تلاش برای حل مشکلات و نواقص دارند و حضور مدیران توانمند در مدارس و مجتمع‌های آموزشی در این زمینه بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی اضافه کرد: تلاش برای آغاز سال تحصیلی جدید با پویایی و تحرک بیشتر از وظایف تمام مدیران آموزش و پرورش و مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی است و همه باید در راستای اهداف پروژه مهر به منظور سال تحصیلی بهتر و پویاتر تلاش کنیم.

این مسئول یادآور شد: با توجه به آغاز فعالیت‌های پروژه مهر و نزدیک شدن به فصل آغاز فعالیت‌های مدارس باید هر چه سریع‌تر مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی فاقد مدیر مشخص شود تا ایشان با تمام توان و قوا برای آغاز سال تحصیلی تلاش کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره بیان کرد: تمام اعضای ستاد پروژه مهر باید با تعامل و همکاری هم نسبت به اجرای این مهم اهتمام ورزند و زمینه‌ساز سال تحصیلی پویاتر و بانشاط‌‌تر از سال قبل شوند.

دریائیان با اشاره به لزوم اجرای دقیق طرح تحول بنیادین گفت: طرح تحول بنیادین در واقع سند پیشرفت و بالندگی آموزش و پرورش است و شبانکاره برای اجرای این طرح آمادگی کاملی دارد.

دبیر ستاد پروژه مهر منطقه شبانکاره نیز گفت: تحقق اهداف پروژه مهر که حل مشکلات و نیازهای آموزش و پرورش است از مسائل مهمی است که تمام مدیران آموزش و پرورش باید به آن توجه داشته باشند و در این راستا از هیچ اقدامی نباید دریغ کنیم.

شهریار اللهیاری اذعان کرد: شرح وظایف مسئولان تمامی کمیته‌های پروژه مهر مشخص است و از مسئولان کمیته‌های پنج‌گانه می‌خواهیم هر چه سریع‌تر نسبت به معرفی اعضای کمیته خویش اقدام کنند تا بتوانیم با فراغ بال و خاطر آسوده نسبت به حل مشکلات اقدام کنیم.