- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

انجام یکپارچه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی در پارس جنوبی

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی پارس جنوبی از انجام یکپارچه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی در پارس جنوبی خبر داد.

خبرگزاری فارس: انجام یکپارچه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی در پارس جنوبی

به گزارش “عسلویه نیوز” حسین قربانی شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی یکی از مهم‌ترین وظایفی است که تمام ارگان‌ها و دستگاه‌ها باید به آن توجه داشته باشند و باید به نحو مطلوب در این عرصه تلاش کنند.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با تاکید بر اهمیت وحدت در برنامه‌های فرهنگی خاطر نشان کرد: یکپارچگی و هماهنگی در برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی از اهمیت بالایی برخوردار است و تمام مدیران روابط عمومی در پایتخت انرژی کشور باید بر این مهم توجه داشته باشند.

قربانی بیان کرد: ویژگی‌های خاص فرهنگی و اجتماعی و همچنین پیچیدگی صنعتی حاکم بر حوزه عملیاتی پارس جنوبی، کار روابط عمومی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس را با فضای منحصر به فردی رو‌به‌رو می‌کند که لازم است در این زمینه انسجام و وحدت رویه در فعالیت‌های مختلف روابط عمومی رعایت شود.

وی در تشریح مزایای هماهنگی در برنامه‌های فرهنگی متذکر شد: حفظ این انسجام و انجام یکپارچه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی، به جلوگیری از موازی‌کاری و صرفه‌جویی در هزینه‌ها منجر می‌شود و فضای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به کارکنان و خانواده آنان و همچنین جامعه محلی پارس جنوبی را نیز تقویت می‌کند.

این مسئول بیان کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین کرده و صنعت نفت کشور عزم خود را برای حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی جزم کرده است، روابط عمومی‌ها باید با استفاده از توانمندی‌های موجود در راستای افزایش مهارت‌ها و تقویت فعالیت تلاش کنند.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی تاکید کرد: نشست‌های مشترک روابط عمومی شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس با هدف تعامل و همکاری بیشتر و انجام هر چه بهتر امور و وظایف برگزار می‌شود.

قربانی ادامه داد: از مدیران روابط عمومی شرکت‌های مستقر در منطقه می‌خواهیم با هم‌فکری و بهره‌گیری از تجربیات یکدیگر به منظور توسعه فعالیت‌های روابط عمومی صنعت نفت در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور تلاش و همکاری مطلوب و لازم را داشته باشند.