لزوم استفاده از نیروهای بومی در ادارات جدید‌التاسیس عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 13 جولای 2014 | ساعت 9:35 | کد خبر: 31638 | sv185 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه بر لزوم استفاده از نیروهای بومی در ادارات جدید‌التاسیس عسلویه تاکید کرد.امام جمعه عسلویه

به گزارش”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی در ارتباط با اهمیت روزه با نقل حدیثی از پیامبر(ص) فواید روزه برای انسان روزه‌دار را برشمرد و به بیان آثار و نتایج روزه برای مومن روزه‌دار پرداخت.

وی با اشاره به ظهور آقا امام زمان(عج) افزود: حضرت فرموده” ظهور ما با اجازه خداوند به‌صورت ناگهانی صورت می‌گیرد و اطاعت از فرمان ما اهل بیت(ع) لازم و واجب است”.

امام جمعه عسلویه با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: امام حسن مجتبی(ع) در انفاق و کمک به ایتام و نیازمندان پیشتاز بوده است.

هاشمی‌نژاد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام گفت: رهبر معظم انقلاب به مسئولان نظام توصیه کردند “تا می‌توانید و فرصت هست کار کنید چرا که فرصت‌ها محدود هست، تلاش کنید نگویید نمی‌گذارند که این حرف قابل پذیرش نیست”.

وی به شب‌های قدر اشاره کرد و اظهار داشت: شب‌های قدر در پیش هست ان‌شاالله برنامه‌ریزی کنیم که از این شب‌ها بیشتر استفاده کنیم.

امام جمعه عسلویه با تسلیت درگذشت آیت‌الله محمدی گیلانی گفت: ‌ایشان وفادار نظام و پشتیبان ولایت و رهبری بودند و اخلاص و تعهدشان به نظام باعث شد شخصا حکم اعدام یکی از نزدیکان خود را امضا و صادر کند.

هاشمی‌نژاد در ادامه به مشکلات عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: تقاضای مجدانه من از مسئولان استان این است که در ادارات جدید‌التاسیس در این شهرستان از بچه‌های بومی استفاده کنند، مگر جایی که ما نیروی بومی نداشته باشیم.

وی گفت: نماینده محترم جنوب استان در مجلس در واقع نماینده چهار شهرستان است که یکی از آنها عسلویه هست پس به فکر مردم عسلویه باشد و در مدیریت ادارات چه ادارات جدید چه ادارات قبلی از نیروهای بومی استفاده کنید.

امام جمعه عسلویه در ادامه با اشاره به لزوم حضور مردم در نماز جمعه افزود: حضور باشکوه و پرشور در این گرما در ماه رمضان در نماز جمعه اهمیت زیادی دارد و امیدواریم همواره صفوف نماز مملو از انسان‌های مومن و مسلمان باشد./فارس


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "لزوم استفاده از نیروهای بومی در ادارات جدید‌التاسیس عسلویه"

  1. غير بومي گفت:

    به هر حال این بحث بومی و غیر بومی و جلوگیری از ورود افراد باسواد از دانشگاه های معتبر به عسلویه داره ضربه جبران ناپذیری به این مملکت وارد میکنه.

ارسال یک پاسخ