- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

لزوم استفاده از نیروهای بومی در ادارات جدید‌التاسیس عسلویه

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه بر لزوم استفاده از نیروهای بومی در ادارات جدید‌التاسیس عسلویه تاکید کرد.امام جمعه عسلویه [1]

به گزارش”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی در ارتباط با اهمیت روزه با نقل حدیثی از پیامبر(ص) فواید روزه برای انسان روزه‌دار را برشمرد و به بیان آثار و نتایج روزه برای مومن روزه‌دار پرداخت.

وی با اشاره به ظهور آقا امام زمان(عج) افزود: حضرت فرموده” ظهور ما با اجازه خداوند به‌صورت ناگهانی صورت می‌گیرد و اطاعت از فرمان ما اهل بیت(ع) لازم و واجب است”.

امام جمعه عسلویه با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: امام حسن مجتبی(ع) در انفاق و کمک به ایتام و نیازمندان پیشتاز بوده است.

هاشمی‌نژاد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام گفت: رهبر معظم انقلاب به مسئولان نظام توصیه کردند “تا می‌توانید و فرصت هست کار کنید چرا که فرصت‌ها محدود هست، تلاش کنید نگویید نمی‌گذارند که این حرف قابل پذیرش نیست”.

وی به شب‌های قدر اشاره کرد و اظهار داشت: شب‌های قدر در پیش هست ان‌شاالله برنامه‌ریزی کنیم که از این شب‌ها بیشتر استفاده کنیم.

امام جمعه عسلویه با تسلیت درگذشت آیت‌الله محمدی گیلانی گفت: ‌ایشان وفادار نظام و پشتیبان ولایت و رهبری بودند و اخلاص و تعهدشان به نظام باعث شد شخصا حکم اعدام یکی از نزدیکان خود را امضا و صادر کند.

هاشمی‌نژاد در ادامه به مشکلات عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: تقاضای مجدانه من از مسئولان استان این است که در ادارات جدید‌التاسیس در این شهرستان از بچه‌های بومی استفاده کنند، مگر جایی که ما نیروی بومی نداشته باشیم.

وی گفت: نماینده محترم جنوب استان در مجلس در واقع نماینده چهار شهرستان است که یکی از آنها عسلویه هست پس به فکر مردم عسلویه باشد و در مدیریت ادارات چه ادارات جدید چه ادارات قبلی از نیروهای بومی استفاده کنید.

امام جمعه عسلویه در ادامه با اشاره به لزوم حضور مردم در نماز جمعه افزود: حضور باشکوه و پرشور در این گرما در ماه رمضان در نماز جمعه اهمیت زیادی دارد و امیدواریم همواره صفوف نماز مملو از انسان‌های مومن و مسلمان باشد./فارس