- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ملاقات با مقام معظم رهبری به همه شور و شعف عطا کرد

مادر شهید مغنیه با بیان اینکه از ملاقات مقام معظم رهبری بسیار خوشحال هستم، گفت: در زمان دیدار با ایشان احساس شور و شعف خاصی داشتم.

خبرگزاری فارس: ملاقات با مقام معظم رهبری به همه شور و شعف عطا کرد

چهار سال از شهادت اسطوره مقاومت ضدصهیونیستی ، حاج عماد مغنیه می‌گذرد، در این چند سال، گمنام ترین سرباز نهضت جهانی اسلام، به سرشناس‌ترین چهره در میان مسلمانان آزادیخواه جهان تبدیل شده است و گرچه جای خالی او را به سختی می‌توان پر کرد اما خون پربرکت او به موج بیداری اسلامی و تمایلات ضد اشغالگری در جهان اسلام قدرتی دو چندان بخشید و عماد مغنیه به الگوی پرشکوه و درخشان جوانان مسلمان تبدیل شد.

یکی از شرکت‌کنندگان در اجلاس زنان و بیداری اسلامی مادر شهید عماد مغنیه بود، که عصر روز گذشته برای زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) وارد مشهد مقدس شده و ظهر امروز مشهد را ترک کرد.

مادر شهید مغنیه پیش از ترک مشهد در گفت‌وگو کوتاهی با خبرنگار فارس با اشاره به دیدار زنان اجلاس بیداری اسلامی با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: این اولین باری نبود که مقام معظم رهبری را ملاقات می کنم اما، در عین حال باید بگویم که بسیار فرصت مغتنمی برای بنده برای استفاده از بیانات ایشان بود.

وی افزود: بنده از دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار خوشحال هستم و در این دیدار واقعا احساس شور و شعف خاصی داشتم و بسیار خوشحال بودم.

گفتنی است،  زنان شرکت کننده در اجلاس بیداری اسلامی که برای شرکت در نخستین اجلاس بین‌المللی زنان و بیداری اسلامی به تهران آمده بودند، گروهی عصر روز گذشته و گروهی نیز ظهر امروز پس از ورود به مشهد مقدس به زیارت مرقد حضرت ثامن‌الحجج (ع) مشرف شدند.

نخستین اجلاس بین المللی زنان و بیداری اسلامی در روزهای ۲۰ و۲۱ تیرماه سال جاری در تهران برگزار شد و آخرین تحولات، چالش‌ها و چشم اندازجنبش بیداری اسلامی و نقش وجایگاه زنان درآن مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.