- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نمایشگاه عکس و جشنواره” انسان و جامعه” در جم برپا شد

نمایشگاه عکس و جشنواره” انسان و جامعه” در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان در جم برپا شد.

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس و جشنواره" انسان و جامعه" در جم برپا شد

به گزارش “عسلویه نیوز”  دبیر انجمن عکس شهرستان جم شامگاه پنج‌شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه عکس و جشنواره ” انسان و جامعه” در جم اظهار داشت: نمایشگاه عکس و جشنواره “انسان و جامعه” در خرداد ماه ۹۱ در مرکز استان بوشهر برگزار شد و هم‌اکنون با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد و همکاری‌ سایر هنردوستان در جم برپا شده است.

پرویز میرزاپور افزود: این جشنواره به مدت پنج روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سالن شهید خاتمی برگزار می‌شود و امیدوار هستیم شاهد استقبال مردمی باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار ۴۴ عکاس از سراسر استان به نمایش گذاشته می‌شود. 

میرزاپور تصریح کرد: همچنین آثار سه نفر از عکاسان شهرستان جم میلاد رفعت، محمد عبداللهی و محمد هوشمند که به این جشنواره راه یافته بودند در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: کیفیت عکس‌های این نمایشگاه بسیار بالاست و تلاش شده عکس‌هایی ارزشمند با موضوعات اجتماعی به نمایش گذاشته شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم نیز اظهار داشت: هنرمندان از مهم‌ترین اقشار جامعه هستند و در عرصه‌های اجتماعی نیز همواره شاهد حضور این قشر هستیم.

علی موذنی افزود: افزایش کیفیت آثار هنری از مهم‌ترین رویکردهای فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در شهرستان جم در این مسیر اهتمام ویژه داریم.

وی یادآور شد: حمایت از هنرمندان و اهالی فرهنگ و ادب در دستور کار این اداره قرار دارد و در این مسیر هیچ گونه کم‌کاری نخواهیم داشت.