- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نظام پیشنهادات در پارس جنوبی نهادینه می‌شود

دبیر نظام پیشنهادات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: به زودی نظام پیشنهادات در پارس جنوبی نهادینه می‌شود.

خبرگزاری فارس: نظام پیشنهادات در پارس جنوبی نهادینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حسین شاهین‌فر در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق عملیاتی صنعت نفت است و رشد و توسعه این منطقه در سال تولید ملی اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: با تلاش همه متخصصان داخلی شاهد رشد و بالندگی صنعت نفت طی یکسال اخیر هستیم و در پارس جنوبی نیز با تدابیر مدیرعامل منطقه ویژه و سایر مدیران به توفیقات لازم رسیده‌ایم.

دبیر نظام پیشنهادات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تاکید بر لزوم نهادینه شدن و استقرار نظام مشارکت و پیشنهادات سازنده برای توسعه صنعت نفت در پارس جنوبی خاطر نشان کرد: باید با همه توان برای توسعه منطقه ویژه اهتمام ورزیم.

شاهین‌فر تصریح کرد: تهیه دستورالعمل الزام‌آور به مدیران عامل شرکت‌ها به منظور حمایت و پشتیبانی از استقرار نظام مشارکت در شرکت‌های تحت مدیریت آنان امری ضروری است.

وی افزود: باید یک ساختار سازمانی مناسب و درخور و شأن دبیران نظام مشارکت و کارکنان تحت امر این واحدها تدوین کرد.

این مسئول برگزاری دوره‌های آموزشی برای تربیت دبیران و استفاده از افراد خبره برای تدریس در حوزه نظام مشارکت را اثرگذار خواند و ادامه داد: یکسان‌سازی نحوه گردش کار در تمام شرکت‌ها می‌تواند از جمله اهداف تشکیل ساختار سازمانی این واحدها باشد.

شاهین‌فر همچنین با اشاره به نخستین نشست دبیران نظام مشارکت شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران یادآور شد: در این نشست ایجاد سیستم مکانیزه یکپارچه، وضعیت ساختار و سمت‌های مورد نیاز پیشنهادها، هماهنگی برگزاری همایش سالیانه، بازنگری آئین‌نامه نظام پیشنهادها، لزوم تهیه دستورالعمل جدید و دیدگاه‌های دبیران در زمینه فرآیند اجرایی نظام پیشنهادها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی اضافه کرد: نظام پیشنهادات در پارس جنوبی نهادینه می‌شود و امیدوار هستیم به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.