- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۶۵ دوره متنوع آموزشی در پارس جنوبی برنامه‌ریزی شد

رئیس آموزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: ۶۵ دوره متنوع آموزشی در پارس جنوبی برای سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

خبرگزاری فارس: 65 دوره متنوع آموزشی در پارس جنوبی برنامه‌ریزی شد

به گزارش ” عسلویه نیوز” سیدعبدالله کاظمی شاهاندشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مراکز نفت و گاز در کشور است و نقش این منطقه در تامین سبد انرژی کشور بی‌نظیر است. 

وی افزود: در پارس جنوبی به امر آموزش و تربیت نیروهای کاری اهمیت زیادی می‌دهیم و امسال تحولی عظیم در امر آموزش نیروها خواهیم داشت.

این مسئول از اجرای ۶۵ دوره آموزشی متنوع در پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال جاری تعداد ۶۵ دوره آموزشی تخصصی و متنوع برنامه‌ریزی شده که البته ۳۵ دوره نیز توسط مدیریت‌های مختلف منطقه ویژه پارس درخواست شده که در مجموع بیش از ۱۰۰ دوره را تدارک خواهیم دید.

شاهاندشتی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در توانمندسازی کارکنان و نیروهای مورد نیاز پروژه‌های پارس جنوبی اهمیت شایانی دارد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای آموزش تخصصی کارکنان، توانمندسازی نیروی انسانی متخصص در آینده پارس جنوبی را محقق می‌کند و همچنین تضمینی برای حل مشکلات کارکنان است از این‌رو چنانچه کارکنان یک سازمان خوب آموزش ببینند بهتر می‌توانند در ارتقای سطح کارایی سازمان سهیم باشند.

رئیس آموزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی «حفاظت شنوایی» و «سیستم تنفسی» برای آشنایی کارکنان و کارشناسان بهداشت و ایمنی این سازمان خبر داد.

شاهاندشتی با بیان اینکه این دوره آموزشی با همکاری دانشکده بهداشت و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود افزود: دوره آموزشی یاد شده از ۲۴ مرداد سال جاری به مدت شش روز در مرکز همایش‌های خلیج فارس برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این برنامه آموزشی کارکنان با اطلاعاتی در مورد اثرات سر و صدا بر روی شنوایی، هدف و چگونگی حفظ شنوایی، شناسایی چگونگی فعالیت سیستم تنفسی و آشنایی با نکات ایمنی و دستورالعمل‌های مربوطه آشنا می‌شوند.